Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pitter zei:elzhi is idd
da het die hiphopartiest ma is die na dour komt :applause:


Pitter zei:ik heb ook het gevoel dat op les ardentes niet zo veel gezelligheid heerst alsop dour![]()
Mad.Villain zei:zeer benieuwt naar zijn illmatic project..

Mad.Villain zei:
Van mij mag De La, Little Brother of Atmosphere komen.. Dan ga ik direct mijn ticket halen haha

Mad.Villain zei:Waterkansje
Zijn wel perfect voor op dour vind ik..
shiftyke zei:misschien toch die De La platen eens van onder het stof halen![]()

Lemme zei:Ik wil Atmosphere of K'naan!
Wie gaat er volgende week naar Boogy Down Breda?![]()

mTm zei:die moeten verdorie vanboven liggen![]()

