Suphafly
Legacy Member
zat vant weekend bij mijn vriendin in NL
en in een onnozel tv boeksken stond er een verslag over Channel 10 van Capone-N-Noreaga.
ze zeiden wel dat het een goed album is terwijl er op de hip hop site's staat dat het bagger is.
maar hier in BE gade da toch ni snel tege komen
en in een onnozel tv boeksken stond er een verslag over Channel 10 van Capone-N-Noreaga.
ze zeiden wel dat het een goed album is terwijl er op de hip hop site's staat dat het bagger is.
maar hier in BE gade da toch ni snel tege komen

. toch een van m'n favorieten op dit moment

