Archief - De hiphop-thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

mtm

Legacy Member
shiftyke zei:
En ik altijd maar denken dat het kapermolenpark in hasselt was maar blijkbaar is het in detroit :lol:

hah, hasselt klinkt toch veel cooler als detroit :)

kaypurmoelenpark, a known skatepark in downtown hasselt

Suphafly

Legacy Member
sommige daar peizen da ze de P diddy in den belgische hip hop scene zijn
terwijl die nog geen scheet groot is :D
iemand Tanya Morgan al gechecked?

Skyscraper

Legacy Member
shiftyke zei:
van doom gesproken, net besteld ze :D

MAYER HAWTHORNE - MAYBE SO, MAYBE NO
MAYER HAWTHORNE AND THE COUNTY - JUST AIN'T GONNA WORK OUT
EXILE - RADIO
MADVILLAIN - MADVILLAINY
CARLOS NINO & MIGUEL ATWOOD-FERGUSON - SUITE FOR MA DUKES

Lijk sterk op mijn bestelling, eerste order bij Rush Hour overigens. Zal in de loop van volgende week toekomen zeker? :)

MAYER HAWTHORNE - MAYBE SO, MAYBE NO
MAYER HAWTHORNE AND THE COUNTY - JUST AIN'T GONNA WORK OUT
QUASIMOTO - COME ON FEET
MADVILLAIN - MADVILLAINY

shiftyke

Legacy Member
het is bij mij dezelfde dag verzonden en er stond zelf tussen 1-3 dagen :o

Ik gok op maandag/dinsdag eigelijk

Suphafly zei:
sommige daar peizen da ze de P diddy in den belgische hip hop scene zijn
terwijl die nog geen scheet groot is :D
iemand Tanya Morgan al gechecked?

maar mellow heeft wel ne lekkere cd gedropt zoveel jaren terug :p

Suphafly

Legacy Member
kan iemand die link geven van rush hour
damn die mayer hawthorne plaat moet ik ook hebben.
die exhile had ik eens gedownload en damn wat was ik gelukkig dat ik die niet gekocht had, wat slecht, heb hem zelf niet laten staan. (just my 2 cents)

is er hier trouwens iemand met een MPC of iets gelijkaardigs?
zou graag zoiets kopen voor mij mee te amuseren, maar is natuurlijk een beetje duur om zonder beetje research dat aan te schaffen voor omdat ik weet dat als ik daar 10u op een maand mee bezig ben veel is

Approved

Legacy Member
wil ik ook graag kopen haha.. maarja, ik ken er niet veel van en het is nogal duur..

shiftyke

Legacy Member
Suphafly zei:
kan iemand die link geven van rush hour
damn die mayer hawthorne plaat moet ik ook hebben.
die exhile had ik eens gedownload en damn wat was ik gelukkig dat ik die niet gekocht had, wat slecht, heb hem zelf niet laten staan. (just my 2 cents)

is er hier trouwens iemand met een MPC of iets gelijkaardigs?
zou graag zoiets kopen voor mij mee te amuseren, maar is natuurlijk een beetje duur om zonder beetje research dat aan te schaffen voor omdat ik weet dat als ik daar 10u op een maand mee bezig ben veel is

rushhour.nl

Ik heb al 2x op het punt gestaan op een mpc1000 te kopen, maar elke keer verander ik door de prijs en de toch niet te onderschatten moeilijkheidsgraad! Ooit koop ik er wel nog eens één, als ik werk en geld genoeg heb :p

Approved

Legacy Member
Ik zie net dat Operation Doomsday en Big Shots er op staan........

shiftyke

Legacy Member
Mad.Villain zei:
Ik zie net dat Operation Doomsday en Big Shots er op staan........

ik wou OD er nog bijpakken maar dan zat ik aan 100 euro en das zowa een psychische barriere :p

Approved

Legacy Member
Allé mijn bestelling is ook geplaatst. :D

Nu nog wachten op de overschrijving..

shiftyke

Legacy Member
paypal is your friend :D

ik verdien een procentje op rushhour vind ik, al 2 mensen aangezet top kopen :p

when I didn't have a mic I rapped on headphones :music:

shiftyke

Legacy Member
Mad.Villain zei:
Platenspeler staat wel in panne loooool

:(

mijn naald is nogal vuil atm dus voor scherp geluid moet ik het ook niet doen, maar kga zowieso om ne nieuwe na de exaams, tijd voor een nieuw model want dat antiek geval dat ik nu gebruik :')

Exile - radio is zeer vreemd, hiphop en break tegelijker tijd maar wel goed vind ik
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan