Archief - De hiphop-thread

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Skyscraper

Legacy Member
Beerend zei:
Jullie draaien niet? Vinyl dan gewoon als 'collectors item'?

Goh ik ben van plan mij 2 SynQ's aan te kopen en een mixer, maar ben er nog niet goed uit welke mixer :)
Maar echt dj aspiraties heb ik niet neen, meer chill wat favoriete plaatjes aan elkaar mixen etc. Ook wat sampelen van oude platen.

Suphafly

Legacy Member
ik koop het beide :)
de cd's en de beste nummers meestal op EP, en de collector's ook
en heb wel alles om te draaien maar als ik 4uur draai op een maand is het veel maar ' zou het nooit meer wegdoen

shiftyke

Legacy Member
Beerend zei:
Jullie draaien niet? Vinyl dan gewoon als 'collectors item'?

vinyl is toch gelijk ne cd maar dan groter :p

het is wel fijner om classics in hun oorspronkelijke uitvoering te hebben, want hiphop is vinyl e :D

en ja vele releases zijn niet op cd te krijgen, downloaden gaat wel vaak maar ik ben van mening dat je groepen ook wel wat mag steunen als je hun shit goed vind !

Suphafly

Legacy Member
shiftyke zei:
vinyl is toch gelijk ne cd maar dan groter :p

het is wel fijner om classics in hun oorspronkelijke uitvoering te hebben, want hiphop is vinyl e :D

en ja vele releases zijn niet op cd te krijgen, downloaden gaat wel vaak maar ik ben van mening dat je groepen ook wel wat mag steunen als je hun shit goed vind !

ik download altijd alles eerst. en degene die het waard zijn koop ik.
maar sommige zijn zelf moeilijker te vinden in de winkel dan op het internet
zoals mijn favorite all time CD 20/20 van dilated peoples
zoek ik op CD nergens te vinden en wel op vinyl :)

shiftyke

Legacy Member
Suphafly zei:
ik download altijd alles eerst. en degene die het waard zijn koop ik.
maar sommige zijn zelf moeilijker te vinden in de winkel dan op het internet
zoals mijn favorite all time CD 20/20 van dilated peoples
zoek ik op CD nergens te vinden en wel op vinyl :)

heeft vrij lang in Bilbo antwerpen gelegen of hij er nu nog ligt weet ik niet.

Lemme

Legacy Member
Suphafly zei:
ik download altijd alles eerst. en degene die het waard zijn koop ik.
maar sommige zijn zelf moeilijker te vinden in de winkel dan op het internet
zoals mijn favorite all time CD 20/20 van dilated peoples
zoek ik op CD nergens te vinden en wel op vinyl :)

Amazon

Suphafly

Legacy Member
Beerend zei:
Aha, niet dat ik dat raar vind, ik koop ook nog regelmatig cd's, maar 't leek eerst alsof er buiten Skampy nog mensen met dj'ing bezig waren.

Voor de vinyl van Eigen Wereld zou ik in ieder geval een fortuin geven.

in dat geval kan ik u helpen mijn vriend

edit: ai denk dat het weg is vroeger was er op wasteland iemand die hem lange tijd weg deed voor 200€ en daarna 80€ maar kon het er toch ni aan geven

edit2: 'k zal anders die gast zijn e-mail ies geven ofzo in pm

Approved

Legacy Member
So around 9pm tonight EST, Hot 97's Funkmaster Flex will play the world premiere of Jay-Z's Blueprint 3 single, "D.O.A." That stands for Death of Autotune as Kanye teased on MTV awhile back. The song was produced by No ID and Mr. West. On Sunday, it will be sent to the masses. Unless LowKey or Mr. X hit jackpot. Ha!

Geen grote fan van Jay Z, maar ik kijk er toch naar uit.. Kanye!!!

Pitter

Legacy Member
"diamond district - in the ruff" aant luisteren. Hmm precies wel een vet album, mss wel een van de betere die ik dit jaar al gehoord heb :)

Approved

Legacy Member
Ik heb Last.Fm nog niet zo heel lang.. en ben onlangs ook naar mac overgestapt..

enja.. 808's >>>>>>** lol

shiftyke

Legacy Member
Die beat is echt hard van DOA, No ID is echt wel goed!

lil' wayne is echt wel de grootste loser op hiphop gebied aller tijden, time noemde hem best rapper alive :puke:

Approved

Legacy Member
Blat, blat, blat, blat, hey Joe uh let me git 'em
It's young money and we on like the television
The weather channel, but I do not broadcast
I throw up more cash, and change the forecast
Your boyfriend is lame, I make it rain on you
He never make it rain, like Southern California
Where's your umbrella? Now get your raincoat
Baby I make it flood, now you gon' need a boat

:s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan