Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan moete na die van morrowind is luisteren. Main theme en battle theme zijn vrij te verkrijgen op tes site d8 ik.Skullbasher_31 zei:The Elder Scrolls: Oblivion
no words![]()
!El Grando zei:De deuntjes van FFVII zal ik wel nooit meer vergeten.
)
yellowtigra zei:Game muziek bestaat niet meer, in het 8-bit,16-bit tijdperk had je echte game muziek, deuntjes gemaakt special voor een bepaald spel die dan ook direckt herkenbaar waren (als je ze nu nog eens hoord weet je nog welk spel het was). Tegenwoordig zetten ze gewoon wat muziek hitjes bij een spel en dat is dan game muziek... (behalve bij rpg's dan mss die nog sfeermuziek hebben)
.MATABARO zei:Dan zou ik toch eens dringend de muziek van een spel à la Resident Evil4 of de eerste Devil May Cry checken hoor! Ik lees meer en meer van RPG-fanaten dat de muziek in die games geweldig zijn, wat best kan, maar verbreed je horizon RPG-ers, want in de games die ik net heb genoemd en waarschijnlijk nog talloze andere non-rpg games zit wel degelijk ongelooflijke, bijblijvende en in sommige gevallen beklijvende muziek die je jaren nadien nog een brede grijns op je gezicht doet toveren. De muziekjes in RE4 bijv.zijn werkelijk memorabel. Je denkt direct terug aan een bepaalde gebeurtenis in de game, waardoor de muziek wel degelijk identifieerbaar blijft met de game. Lol, sorry voor dit korte intermezzo, maar ik ben het gewoon volledig oneens met wat je net zei(en wat vele andere RPG-ers zeggen).
Grtz, matabaro.
.