Archief - De beste game muziek?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Anendel

Legacy Member
Wat zijn volgens jullie games met goeie muziek in?
Sinds kort ben ik meer op muziek in games gaan letten en de toegevoegde waarde ervan. Liever geen afgeplatte no-brain liedjes, maar nummers met ballen (om te racen) of echte sfeermuziek (voor het dromerige rustige game-werk)

In de huidige collectie heb ik cd's van WipeoutXL, Final Fantasy VII, GTA (3 denk k), Gran Turismo en in de losse collectie ook nog wat Zelda, SimCity, Flatout,...

Wat is er nog de moeite waard?

EazY

Legacy Member
ik vond de muziek in nfsu2 nog wel cava, opzwepend enzo :)

en natuurlijk mafia eh, echt uniek sfeertje

Defees

Legacy Member
k vind MGS - snake eater zijn soundtrack ook wel "chill"

BlisteringByte

Legacy Member
dunno ja...

ma muziek OM te gamen is ...

rpg: enya en consoorten
shooter: dnb/hardcore
racegame: hardcore/hardtek (aanrader!!)

en al de rest, ja kweenie dnb/jungle :)

Frado2005

Legacy Member
juist oblivion(pc) gespeeld, en das nog geen slechte muziek, alez ja, voor zo'n game e :)

VinceFeet

Legacy Member
Mafia
Rainbow Six (de ganse serie vind ik)
Hidden&Dangerous (past perfect bij de game)
Hitman (zeker de muziek in het hoofdmenu van Hitman 2)
...

Ik zal er nog is goed over nadenken! :p

MATABARO

Legacy Member
By the way, alle GTA zijn gewoon schitterend, zelfs aan de chatradio alleen in de games kun je uren plezier beleven, maar daar ging het natuurlijk niet om,:D .

SSX3 de snowboardgame heeft ook zalige tracks en de 2 OTOGI games op xbox hebben ook een diepe indruk op me nagelaten, wat betreft het muziekgedeelte.

Piejie

Legacy Member
De themes van Max Payne, Metal Gear Solid, Morrowind en Oblivion zijn schitterend :love:

sir oinksalot

Legacy Member
het zelda theme blijft gewoon het geniaalste stukje gamemuziek ooit

El Grando

Legacy Member
De deuntjes van FFVII zal ik wel nooit meer vergeten.
NFSU had ook schitterende tracks, daarna is het wel wat bergaf gegaan

Chimmy

Legacy Member
sir oinksalot zei:
het zelda theme blijft gewoon het geniaalste stukje gamemuziek ooit
ik ken alleen dat van "links awakening" op de originele gameboy en da mocht er zeker zijn. Ik wist dat ik iets vergeten was: hitman natuurlijk! Jesper Kyd:love:

phixiuZ

Legacy Member
Burnout 3 & Burnout Revenge :bow: . Heerlijke muziek. En mss ook Tony Hawk's American Wasteland & Fifa 06 vind ik ook niet mis.

Oja en ook SSX 3 & On Tour. EA Trax is nice.

nTFs

Legacy Member
Beste muziek is nog altijd de tunes van White Zombie in Quake II.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan