Archief - De beste game muziek?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Shellshock

Legacy Member
Mafia (Django Reinhardt geloof ik)
GTA Vice City
Sim City 4

w00p

Legacy Member
frado2005 zei:
juist oblivion(pc) gespeeld, en das nog geen slechte muziek, alez ja, voor zo'n game e :)
De muziek van elder scrolls is zalig.
Ik zweer het u de eerste keer dak het morrowind muziekje gehoord had, mijn haar heeft al lang niet meer zo rechtgestaan!

De elder scrolls muziek komt uit op een CD. Kga da mss wel kope! :D

killgore

Legacy Member
beste muziek afzonderlijk:
ff VII en morrowind

Daarnaast zelfde mening als blisteringbyte :).

LoRdOfMaDnEs

Legacy Member
Baldur's gate 1 + 2, neverwinter nights, max payne 1 + 2

bhaalspawn

Legacy Member
Carmageddon II:
niet het beste van iron maiden ma 'the trooper' en 'be quick or be dead' pasten wel op dit psychopatische spel :p

Yenneman

Legacy Member
Carmageddon II had inderdaad een heel leuke soundtrack, lekker opzwepend...verder is de muziek van de Gabriel Knight serie heel aangenaam, en ook die van Morrowind zoals hierboven gezegd.

Hellrabbit

Legacy Member
De muziek van Diablo 2 viel me onlangs nog op

voor de rest is het te lang geleden dat ik nog iets gespeeld heb :)

CtrlAshDel

Legacy Member
in spellen zoals need for speed u en mw zet 'k meestal de muziek af want die werkt echt veel te agressief en van een spel wil ik genieten in rust en ni in gekweel en gekrijs want als je tuning spellen speelt verwacht je toch op zen minst wat harde bass,...

verder de muziek van morrowind en oblivion, zalig en lekker rustig, en het valt zelfs bijna niet op dat het waarschijnlijk zich heel de tijd herhaalt en das natuurlijk wel goed

Xoliul

Legacy Member
spectrious zei:

dat meen je toch niet :( "yo yo yo gangsta i gotta need fo speed" ? "DIIEEEE HAAATEEE WAAAAARGH *BRUL*" ?

Vergelijk dat met die fantastiche Bigbeat, DnB, Trance, House, Rockabilly en Rock muziek van NFS1 tot 6, ik ga er bijna van huilen :cry:

Echt, probeer eens wat tracks uit die games;
Morphadron - Dr Know, Matt Ragan - Snorkeling Cactus Weasel, Romolo Di Prisco - Sirius 909,...
Ik kan echt blijven gaan, zooo jammer dat ze al die artiesten hebben ontslaan.

On another note: Alexander Brandon & Michiel Van Den Bos, die de muziek voor Epic Games zoals Jazz Jackrabbit en Unreal Tournament, kan ik ook erg apprecieren. Als "RazorBack" en "Fire" uit UT niet de ultieme FPS muziek is :love:

Tuninboy

Legacy Member
Tetris vond (in mijne tijd toenk 5-6 jaar was) lekkere muziek :p
Gewoon die .. oké laat maar zitten :p
Mja tetris vond altij goeie muziek voor een spel :)

Thorens

Legacy Member
bhaalspawn zei:
Carmageddon II:
niet het beste van iron maiden ma 'the trooper' en 'be quick or be dead' pasten wel op dit psychopatische spel :p
Hoe kon ik het vergeten. Mijn introductie met Iron Maiden trouwens :D En op de eerste Carmageddon was het Fear Factory, als ik mij niet vergis.

Road Rash had ook een toffe soundtrack, allé, niet ingame maar in het menu :)

Xoliul

Legacy Member
.eX3 zei:
ik speel altijd zonder muziek FOCUS mensen FOCUS

Pff nee man :tongue:
In Crashday gaat de adrenaline pas goed stromen als Rammstein ofzo opstaat; dan ga ik er echt volledig in op :D

Tesla

Legacy Member
Chimmy zei:
Alles wat Frank Klepacki voor Command & Conquer heeft gemaakt.
Op http://frankklepacki.com/ kan je alle nummers beluisteren onderaan.

haha, al die c&c liedjes, nostalgie! merci voor de link :)

buiten c&c en de gta spellen schiet er me ni meteen een game te binnen met een goede soundtrack

ComputerVISTA

Legacy Member
De muziek uit carmageddon vind ik nog steeds de beste ;)


Die muziek zette je gewoon om alles te vernietigen en omwer te gooien!

Zo heb ik Iron maiden leren kennen :p

@ thorens ik zie nu pas dat we bijden de groep via carmageddon hebben leren kennen :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan