Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2ndrubmifer zei:Door MP2 hebbek Poets Of The Fall leren kennen, zalige groep![]()
De muziek van elder scrolls is zalig.frado2005 zei:juist oblivion(pc) gespeeld, en das nog geen slechte muziek, alez ja, voor zo'n game e![]()

spectrious zei:NFSU 1 en 2
"yo yo yo gangsta i gotta need fo speed" ? "DIIEEEE HAAATEEE WAAAAARGH *BRUL*" ?

Hoe kon ik het vergeten. Mijn introductie met Iron Maiden trouwensbhaalspawn zei:Carmageddon II:
niet het beste van iron maiden ma 'the trooper' en 'be quick or be dead' pasten wel op dit psychopatische spel![]()
En op de eerste Carmageddon was het Fear Factory, als ik mij niet vergis.
.eX3 zei:ik speel altijd zonder muziek FOCUS mensen FOCUS

Chimmy zei:Alles wat Frank Klepacki voor Command & Conquer heeft gemaakt.
Op http://frankklepacki.com/ kan je alle nummers beluisteren onderaan.
