Archief - De beste game muziek?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tgc_9012

Legacy Member
The Legend of Zelda: Ocarina of Time en Final Fantasy VIII
Man, die muziek schept pas een sfeer :love:

Ik liep vandaag weer met een deuntje van FFVIII in mn hoofd :D

Crabtree

Legacy Member
sir oinksalot zei:
het zelda theme blijft gewoon het geniaalste stukje gamemuziek ooit


tu tu tutututuuuuu tututututuuuuu tututututu tu tu




m.a.w grote ²

Tah_b00nz0r

Legacy Member
muziek uit de metal gear reeks en uit de final fantasy reeks :bow:

fr1sb33

Legacy Member
NFSU1 (vooral de elektronische nummers van BT, Overseer e.d.)
THPS2 (Papa Roach, Rage Against The Machine als hoogtepunt)
Vampire The Masquerade (Chiasm, Lacuna Coil, Ministry)

En qua game soundtracks: Baldur's Gate 2, Icewind Dale, Warcraft 2 en degene die ik vergeten ben :P

YuRiPa

Legacy Member
beste game muziek:
Final Fantasy X, Final Fantasy VIII
Alles eigenlijk van Nobuo Uematsu, die man is echt geweldig.:D

Shadow Hearts: Covenant
Star Ocean: Till the End of Time
Xenosaga Episode II: Jenseits von Gut und Böse

Nie echt game muziek, meer sound effects,
Project Zero, Project Zero 2: Crimson Butterfly en Project Zero 3: The Tormented. Geweldige sound effects en music.:)

StreetBaller

Legacy Member
Half-Life 2 had nog leuke muziek met momenten, die trance was lekker :)
UT 2k4 had op een paar mappen ook echt héél goeie muziek, net zoals Freedom Fighters :)
Painkiller was ook aangenaam qua sounds :p and so on ..

Rubmifer

Legacy Member
El Grando zei:
en de muziek in Tony Hawks Pro Skater 2 was ook onvergetelijk.

ohja, natuurlijk, mijn introductie in mijn skater jaren :applause: Lagwagon,Papa Roach, Rage Against The Machine, zalig gewoon.

Morrowind heeft inderdaad een prachtige soundtrack :)

Mr. SLASH

Legacy Member
super mario land land 2 en warioland op gameboy , nostalgie

mafia was heel sfeervol

thps2 zaten paar zalige nr's in .

oblivion is ook nie mis

en als ik UT speel luister ik naar jump/hardcore

MATABARO

Legacy Member
vrij repetitieve deuntjes, maar best catchy, zijn in mijn ogen ook wel de ghost'n goblins, ghouls'n ghosts themes.

Tah_b00nz0r

Legacy Member
idd ja tony hawk 2 was ook wel de max met die zalige nr's ^^

noreeeee

Legacy Member
Ik heb maar één game waarvan alsk die muziek hoor echt kan zeggen woooow en dat is de muziek van AOE2 doorheen heel de game. Ook de sound effectjes als ge bv een ventje maakt enzo..

CtrlAshDel

Legacy Member
noreeeee zei:
Ik heb maar één game waarvan alsk die muziek hoor echt kan zeggen woooow en dat is de muziek van AOE2 doorheen heel de game. Ook de sound effectjes als ge bv een ventje maakt enzo..
BE!...JA!... za-lig

wololooooooo

aoe2 heeft echt vette muziek voor op te strategieen

Obi-Jan

Legacy Member
Morrowind, Mafia en Fahrenheit
Oblivion zal ook wel prachtige muziek hebbne, maar dat heb ik nog niet :(

Tuninboy

Legacy Member
Ook in Vice City die vent op de radio luis chaves
Man die kerel was altijd zalig met zen domme uitleg :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan