BongZrGooD
Legacy Member
Niet hier in ieder geval, hier gaat het over Zwart Metaal... Een discussie over whiskey zou dan op zwam moeten, maar ik kom daar nooit...Thorens zei:Kunnen we geen whisky topic beginnen? Ik heb wel zin om over whisky te babbelen![]()
Anyhoo, ik hou niet van Schotse of Ierse whiskey... Drink alleen bourbon, of Jack Daniels, wat blijkbaar whiskey is maar eigenlijk ook bourbon maar dan toch weer niet...
En nu ga ik doen wat DeFees eigenlijk zou moeten doen, kgaan wa gitarre spielen...
En 't zal gene canon in D zijn...
Groetjes,
BongZ
