Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jahweh zei:n/o op een lokale ton ofzo is dat nog te doen
mja ik draai zelf nog met beide .. ik ben begonnen met vinyl maar nu komt er nog maar weinig goeds uit op vinyl. Daarmee da'k nu alles digitaal koop, en als er echt nog goeie maxi uitkomt koop ik hem op vinyl.
En sorry die zever over feeling en kwaliteit is zoo voorbijgestreefd. Mijn eerste platen kraken al terwijl mijn cd's nog steeds de zelfde kwaliteit hebben als in begin. De vrijheid die'k heb met cd's is ook veel groter als die met vinyls..
En zoals lexic zegt overal waar'k kom staan meestal 2 1000's en een 800.. als je platenspelers wilt hebben moet je er expliciet om vragen...
spliffrider zei:(en zeker geen audio, waar geen foutcorrectie op zit) bij te houden.
aXl_ zei:bij audio cd's wordt toch CIRC toegepast?
. TRFluffy zei:Spliff, van die naalden, het is omgekeerd. De standaard naalden zijn spherisch (rond), de duurdere zijn eliptisch én duurder. Meer contact met de plaat en betere sound, maar met die naalden kun je niet scratchen, omdat ze meer contact maken moet je uw antiskating zeker instellen. En scratchen met antiscating ... tja.
Omdat de spherische (ronde) naalden minder contact leggen, komt er meer druk op die contact punten en meer slijtage!


DJ BUZZE retro zei:Punt 2: platen mogen dan wel duur zijn (CD's ni ofwa?)
Is da geen gemixte cd? Hoe raken er 16 tracks op 1 cd?aXl_ zei:beetje nuanceren: van een cd als deze: V/A - Megarave 2008 Part 2 draai ik ongeveer 15 van de 30 tracks die erop staan. De cd kost me 20 euro. De vinyls zouden me, in acht genomen dat bepaalde van die tracks samen op een plaat staan, minstens 8 keer de prijs van een plaat kosten (tussen de 70 en 80 euro dus)...
TRFluffy zei:Is da geen gemixte cd? Hoe raken er 16 tracks op 1 cd?
TRFluffy zei:Is da geen gemixte cd? Hoe raken er 16 tracks op 1 cd?
. Meestal speelt hier een lied maar een goei 3tal min 
Bartel zei:70 min / 16 = 4,4min
Valt nog wel mee hé. Meestal speelt hier een lied maar een goei 3tal min
![]()

Lightke zei:@ DJ buzz: "halve dj's" omdat ze met cd's of mp3's draaien![]()
ma bon da's weer een gans andere discusse...
En over de feeling enz van vinyl, how about mn Numark NS7 ? Waar op de platters een laag vinyl ligt die draait als een TT? of is het omdat het met MP3's is, dat ik toch geen echte dj ben ?
Mr_Anderson zei:maar ik betwijfel of je zonder problemen van CD naar vinyl kan overstappen, andersom is vele gemakkelijker.)
TRFluffy zei:In Complex zijn de TT's al een hele tijd kapot zonder gefixed te worden
(en kom niet af met "ik bedoelde DEFTIGE zalen" of andere onzin)