Archief - filmpjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

RuffRyder3600

Legacy Member
Coolguy zei:
in theorie kan da wel, iets wat warm gemaakt wordt en dan heel fel word afgekoeld gaat inkrimpe (natuur wet of whatever), dus buiten oppervlakte van de deuk krimpt en trekt de deuk eruit. in theorie hé!
maar ik betwijfel wel als da zo goed is voor de lak, volgens springt u de verf er dan zo vanaf :confused:

Soundstorm

Legacy Member
RuffRyder3600 zei:
in theorie kan da wel, iets wat warm gemaakt wordt en dan heel fel word afgekoeld gaat inkrimpe (natuur wet of whatever), dus buiten oppervlakte van de deuk krimpt en trekt de deuk eruit. in theorie hé!
maar ik betwijfel wel als da zo goed is voor de lak, volgens springt u de verf er dan zo vanaf :confused:
De theorie zou eventueel zijn da omdat ge de buitenste metaallaag (aangezien warmte in lagen wordt doorgegeven, bij metaal duurt het ook even eer het helmemaal warm heeft) sterk afkoelt, dat die krimpt en dus aan de (nog warme) binnenste laag trekt zodat alles weer goed springt.
Eerst zorgen dat het homogeen opwarmt, en dan laten schrikken.
Leuke theorie, maar werkt volgens mij niet. Ik denk dat daar gewoon enen zit te duwen langs de andere kant. Ze zouden op zijn minst een overzichtje mogen tonen ipv een closeup van de deuk.
Coolguy zei:
Werkt op het effect van 'metal memory' zeker?
Totaal niet

Simonn

Legacy Member
Coolguy zei:
Dit filmpje illustreert perfect het beeld dat wij hier hebben van de doorsnee Golf bestuurder (no offence @ de mensen hier maar het is zo).

De mensen in het filmpje vond ik achterlijk...maar zo'n uitspraak moet zeker niet onderdoen!

serial

Legacy Member
[dakantochnie-mode]Laten we het rustig houden jongens :naughty:[/dakantochnie-mode]


:)

Asserti

Legacy Member
Coolguy zei:
Dit filmpje illustreert perfect het beeld dat wij hier hebben van de doorsnee Golf bestuurder (no offence @ de mensen hier maar het is zo).

:wtf: doorsnee golf bestuurder ?? :confused:

golfs zijn voornamelijk gezinswagens :ironic:

stopt es de mensen niet in kotjes!

Tzijn de tuners die ge moet beschuldigen ja!

ComputerVISTA

Legacy Member
Coolguy zei:
Dit filmpje illustreert perfect het beeld dat wij hier hebben van de doorsnee Golf bestuurder (no offence @ de mensen hier maar het is zo).

LOL dit is dan toch nieuw voor mij hoor ^^

Simonn

Legacy Member
Ssssst her Serial in dakantochnie-mode zei dat we vrienden moesten zijn.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan