Asserti
Legacy Member
ComputerVISTA zei:LOL dit is dan toch nieuw voor mij hoor ^^
Ik moet toegeven dat ik soms toch ook m'n ma moet tegenhouden omdat ze de corsa op z'n dak wil leggen

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ComputerVISTA zei:LOL dit is dan toch nieuw voor mij hoor ^^

Asserti zei:Ik moet toegeven dat ik soms toch ook m'n ma moet tegenhouden omdat ze de corsa op z'n dak wil leggen![]()

Asserti zei:Ik moet toegeven dat ik soms toch ook m'n ma moet tegenhouden omdat ze de corsa op z'n dak wil leggen![]()

'Meest nutteloze politie ooit'-Award?serial zei:haha flikken in taiwan kunnen er wel wat van:
http://www.youtube.com/watch?v=JCfXZfSH6Qk
serial zei:haha flikken in taiwan kunnen er wel wat van:
http://www.youtube.com/watch?v=JCfXZfSH6Qk
$T@CkDuMP zei:ongeacht wat de reden ertoe is, ik vind da krapuul, uitschot, ik zou niet reageren en degene die de aanzet gegeven heeft zijn auto in silent mode opsporen en op mijn eentje gaan kapotslaan...en misschien is da van mij dan ook geen goe ding, maar meer verdienen ze niet...wa geeft hen in fucking godsnaam het recht andermans gerief kapot te gaan maken...:doh:
Dat is pas echt rally!-Helld0g- zei:

brainwashed zei:
hoewel ik het bij de meeste kevers en buskes wa erover vind, ma das persoonlijke smaak zeker?
Amai, op +/- 2:10 is da wel een heel smal baantje-Helld0g- zei:

-Helld0g- zei:

qua olieverbruik bedoelt ge zeker...Destroyer zei:azo geven die quattro's
![]()
$T@CkDuMP zei:qua olieverbruik bedoelt ge zeker...
gelukkig zijn ze daar enorm op verbeterd
idd@silent_spring@ zei:en veel echte Quattro's blijven er ook niet meer over, de meeste bouwen nu zelf al replicas.
die dat er nog overblijven zijn eigenlijk veel te duur voor wat ze eigenlijk zijn.
)