Archief - filmpjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Asserti

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
LOL dit is dan toch nieuw voor mij hoor ^^

Ik moet toegeven dat ik soms toch ook m'n ma moet tegenhouden omdat ze de corsa op z'n dak wil leggen :(

ComputerVISTA

Legacy Member
Asserti zei:
Ik moet toegeven dat ik soms toch ook m'n ma moet tegenhouden omdat ze de corsa op z'n dak wil leggen :(

Gevaarlijke moeders, da zit in nen auto met wa power en direkt wilt da stoer doen :sop:

$T@CkDuMP

Legacy Member
ongeacht wat de reden ertoe is, ik vind da krapuul, uitschot, ik zou niet reageren en degene die de aanzet gegeven heeft zijn auto in silent mode opsporen en op mijn eentje gaan kapotslaan...en misschien is da van mij dan ook geen goe ding, maar meer verdienen ze niet...wa geeft hen in fucking godsnaam het recht andermans gerief kapot te gaan maken...:doh:

balbe

Legacy Member
$T@CkDuMP zei:
ongeacht wat de reden ertoe is, ik vind da krapuul, uitschot, ik zou niet reageren en degene die de aanzet gegeven heeft zijn auto in silent mode opsporen en op mijn eentje gaan kapotslaan...en misschien is da van mij dan ook geen goe ding, maar meer verdienen ze niet...wa geeft hen in fucking godsnaam het recht andermans gerief kapot te gaan maken...:doh:

daar moet ik je zeker gelijk in geven, wat een bende kleine kindjes.
allee we weten natuurlijk de aanleiding niet, misschien was de eigenaar zijn auto beu en was alles geensceneerd, maar dat lijkt me niet echt waarschijnlijk

«Vision»

Legacy Member
Op hogeschool hebben wij ook eens zoiets gedaan in de aard van 'sla een wrak in de prak' als ge dan een deel eraf kon krijgen (stuur,deur,...) kreeg ge ne platuau bier. 'k moe zeggen dat oud opel kadetje heeft het verschillende uren volgehouden (er zijn 3 mokerhamers en een bat op stuk geslagen)

Volgens mij was dit iets soortgelijks en hebben ze niet zomaar iemand zen auto uitgekozen om ff stuk te slaan hoor.

@silent_spring@

Legacy Member
$T@CkDuMP zei:
qua olieverbruik bedoelt ge zeker...

gelukkig zijn ze daar enorm op verbeterd

en veel echte Quattro's blijven er ook niet meer over, de meeste bouwen nu zelf al replicas.
die dat er nog overblijven zijn eigenlijk veel te duur voor wat ze eigenlijk zijn.

$T@CkDuMP

Legacy Member
@silent_spring@ zei:
en veel echte Quattro's blijven er ook niet meer over, de meeste bouwen nu zelf al replicas.
die dat er nog overblijven zijn eigenlijk veel te duur voor wat ze eigenlijk zijn.
idd

maar btw, mijn opa had vroeger ook audi's, lang lang geleden dus, nen audi 80 en 100
en zelfs bij die modellen dronken ze nogal wat olie, dus denk dat het wat algemeen was in die tijd.

(nu komt kwertie mij het tegendeel bewijzen :unsure: :D )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan