Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Prachtige baan!BMW lover zei:http://www.youtube.com/watch?v=NSHNynLKrpM
met die muziek erbij is da zo grappig he
nothing gonna stop me now......

q-ball_NBK zei:


Kwertie zei:zalig, lekker uitleven als flik, adrenaline enzo op da moment
die spoiler staat ook lekker hoog![]()

Blue-Bora zei:Iets tegen hoge spoilers ofzo??? :doh:
![]()
![]()
Soundstorm zei:Da had ik ook wel door dat ze de ruiten wouden inslaan, maar da doet ge toch nie op die manier??
Ze hadden hem trouwens veel sneller kunnen blokrijden moesten ze die tegenligger direct als blokkage gebruikt hebben.

krisse5844 zei:Check this one , beetje te veel gedronken denk ik![]()
http://www.youtube.com/watch?v=QZzROZ2oj08&mode=related&search=
Lol die flikken :
http://www.youtube.com/watch?v=zJ3kkeUBeLM&mode=related&search=

Met wat oefenen gaat da met de auto ook hoor ^^128MB zei:Ik haal mij later ook een dikke baanmoto
reden: flikken kunnen u onmogelijk bijhouden ^^

Valse?sexymofo zei:Gaat ge dan ook zonder nummerplaat enzo rondrijden![]()