Archief - filmpjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CAS

Legacy Member
Niemand met die aflevering waar ze een E39 M5 achtervolgen? Als ze dan hun lichtjes aanzetten met "politie stop" begint die er mee te spelen en rijd dan uiteindelijk gewoon weg :lol:

Dees is ook nog zo één van die goeie :p

|) ][ |V| ][

Legacy Member
Die M5 is ook te vinden op youtube, kheb het al eens bekeken daar, maar kweet geen link.

Soundstorm

Legacy Member
CAS zei:
Niemand met die aflevering waar ze een E39 M5 achtervolgen? Als ze dan hun lichtjes aanzetten met "politie stop" begint die er mee te spelen en rijd dan uiteindelijk gewoon weg :lol:

Dees is ook nog zo één van die goeie :p
http://www.youtube.com/watch?v=LVVTvgkCSGk

Die Sirocco is wel niet al te standaard meer denk ik. Kon wel schoon rijden, alhoewel hij sommige bochtjes iets sneller had kunnen nemen.

Kwertie

Legacy Member
Eén belangrijke les; rijdt niét weg van de flikken, ze pakken je toch en de boete is dubbel²² :p...

$T@CkDuMP

Legacy Member
Kwertie zei:
Eén belangrijke les; rijdt niét weg van de flikken, ze pakken je toch en de boete is dubbel²² :p...
één grote les, gebruik uw achteruitkijkspiegel als ge aant racen zijt, die mannen zitten eerst verdorie een aantal minuten opt gemakske door te vlammen me nen auto in hun gat en ze hebben het nie eens door, alsde vlug afremt en u rechts zet vanas ge zo één ziet afkomen kunde nog een smoesje van voorsteken bovenhalen maar alsde blijft doorgaan...:ironic:

Feignasse

Legacy Member
Die met z'n Scirocco zou wat mij betreft niet meer achter een stuur moeten kruipen. Voortaan verplicht om al zijn verplaatsingen met een roze driewieler te doen.

-Helld0g-

Legacy Member
Asserti zei:
driften =/ handrembochtjes nemen.

Driften = powersliden. En hoe brengt ge power op de weg? Juist ja, niet door power weg te nemen.

Om deftig te driften hebde RWD nodig.

maar tis wel leuk om te doen met de camionet in de sneeuw/ijzel. dan durf ik me aan geen drift meer te wagen met RWD :P

-Helld0g-

Legacy Member
Ulixes zei:
Die met z'n Scirocco zou wat mij betreft niet meer achter een stuur moeten kruipen. Voortaan verplicht om al zijn verplaatsingen met een roze driewieler te doen.

if u try to run from the cops, koop dan geen VOLKSwagen wagen...

daarnet een filmpke gezien waar ze met een paar motoren ff naar de 300kpu in tshirt gaan rijden maar vind het nimmer terug. twas ondermeer ne CBR 1000

Mr Syphon

Legacy Member
Soundstorm zei:
Wat waren die flikken van plan? De bestuurder pijn doen door sweepslagen op de auto te geven? :s

Die motard had wel geluk dat hij zijn helm aanhad.

miss proberen ze die ruit in te kloppen ? :p

ComputerVISTA

Legacy Member
Soundstorm zei:
Wat waren die flikken van plan? De bestuurder pijn doen door sweepslagen op de auto te geven? :s

Die motard had wel geluk dat hij zijn helm aanhad.

Ik denk proberen zijn ruiten in te slaan, nuja alweer een staaltje van nen domme kloot die probeert te vluchten.

Soundstorm

Legacy Member
Da had ik ook wel door dat ze de ruiten wouden inslaan, maar da doet ge toch nie op die manier??
Ze hadden hem trouwens veel sneller kunnen blokrijden moesten ze die tegenligger direct als blokkage gebruikt hebben.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan