Coolguy
Legacy Member
2. Moest ik om de een of andere reden mee lachen op momenten: die ene met die witte Volvo keek enkel links toen ze het straat overstak ZONDER ZEBRAPAD.
En hoe de fuck reed die witte Peugeot plotseling in de ene zijn gat?
3. Amai wat een accelleratie
En hoe voer je in godnaam de slechtst mogelijke inhaalbewegen EVER uit? 
4. Was het express of ging hij ook inhalen en had hij niet op de motor gelet?
En hoe de fuck reed die witte Peugeot plotseling in de ene zijn gat?

3. Amai wat een accelleratie
En hoe voer je in godnaam de slechtst mogelijke inhaalbewegen EVER uit? 
4. Was het express of ging hij ook inhalen en had hij niet op de motor gelet?
das was echt DOM.


