Archief - filmpjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Coolguy

Legacy Member
2. Moest ik om de een of andere reden mee lachen op momenten: die ene met die witte Volvo keek enkel links toen ze het straat overstak ZONDER ZEBRAPAD.
En hoe de fuck reed die witte Peugeot plotseling in de ene zijn gat? :rofl:

3. Amai wat een accelleratie :x En hoe voer je in godnaam de slechtst mogelijke inhaalbewegen EVER uit? :p

4. Was het express of ging hij ook inhalen en had hij niet op de motor gelet?

128MB

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Waarom moeten ze die dingen zo overdreven maken? Ik denk dat enkel heel debiele mensen niet weten dat overdreven snelheid echte levens kan kosten... of andere gevaren natuurlijk.


Imo is dit enkel shokeren om te kunnen shokeren
Ik kon echt niet lachen met die eerste 2, met die 3de wel :D das was echt DOM.

Ma ik denk dat ge zult versteld staan van hoeveel mensen de gevaren niet kennen van een te hoge snelheid.

Een leerkracht van mij is ff geleden overkopgegaan met een Ford Ka, per total dus.

Asserti

Legacy Member
tgoh, als uw muziek luid genoeg staat hoor je die moto niet en ik ken genoeg mensen die zelfs niet in hun spiegel zien als ze gaan inhalen.

ComputerVISTA

Legacy Member
Asserti zei:
tgoh, als uw muziek luid genoeg staat hoor je die moto niet en ik ken genoeg mensen die zelfs niet in hun spiegel zien als ze gaan inhalen.

Ik ken zo ook enen die vond dat achteruitkijk spiegels overbodig waren... hoe dom kunde zijn...

CAS

Legacy Member
Coolguy zei:
2. Moest ik om de een of andere reden mee lachen op momenten: die ene met die witte Volvo keek enkel links toen ze het straat overstak ZONDER ZEBRAPAD.
En hoe de fuck reed die witte Peugeot plotseling in de ene zijn gat? :rofl:

Wanneer gaan ze het nu eens leren om "high visibility jackets" te dragen...


BTW, die motorijder, die moet toch gezien hebben dat die seat wou inhalen? Heb toch ook al zo situaties gehad dat er iemand te traag rijd en dan is het toch altijd opletten, zeker als ge die voor u al paar keer aanstalten ziet maken tot...

jean_005

Legacy Member
Coolguy zei:
4. Was het express of ging hij ook inhalen en had hij niet op de motor gelet?
Ik denk express, want ge kunt zien dat de auto bruusk naar links draait terwijl er nog plaats genoeg is om rustig te verandere van rijvak.

ComputerVISTA

Legacy Member
Ik MOET da hebben in menne volgenden otto :D

Just annoy green people :evil:

pr0ph3t

Legacy Member
das de nieuwe motor voor in de golf hé... achterbnak eruit en motor komt in de koffer te liggen, dan kank em ineens als LICHTE vracht inschrijve

Asserti

Legacy Member
zo grappig, al die dingen die van zijn schap vliegen :D

en int begin ook 'oei, naftpomp vergeten' :unsure:

(ofzoiet)

da bmw filmke, dienen weet ook waar z'n fares staan :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan