Archief - filmpjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

«Vision»

Legacy Member
Soundstorm zei:

Die driving 101 is wel eens interessant om te zien. 'k heb vorige winter men autoke nog just uit de gracht kunnen houden toen dat em plots rondging op een ijsplek onder de sneeuw. 'k heb toen wreed zitten tegensturen en hem nog op de baan kunnen houden. Geen 10 minuten later stak daar een volvo in de gracht op diezelfde plaats. Maar goed dat ik maar 40 ofzo reed.

Btw die M3 raceauto lijkt wel 15000 rpm te doen zoals die schreeuwt ofwel is het enkel de turbo die we horen maar dan nog het is een hels lawaai.

128MB

Legacy Member
«Vision» zei:
Btw die M3 raceauto lijkt wel 15000 rpm te doen zoals die schreeuwt ofwel is het enkel de turbo die we horen maar dan nog het is een hels lawaai.

Dat lawaai komt van de tandwielen die inelkaar grijpen tegen heel hoog toerental.

't zelfde hebt ge met een draaibank.
Met 2500 toeren aluminium draaien hoort ge de tandwielen ook

Op onze nieuwste wat gaat tot over de 3000toeren, die hoort ge echt "fluiten" allé zo fwiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
De oude draaibanken hebben nog 't meeste vermogen, ne keer had'k een vonk gehad uit de schakelkast :)
Dat was een persoonlijke test om te zien wat dat ding aankan :D maar nu zijn die oude draaibanken weg :sad:

serial

Legacy Member
Coolguy zei:
Ik vond het stuk waar de ouders van die ene gast kwamen zien in het mortuarium eerder pakkend.

eh iedereen, das maar fake ze, das opgenomen om da filmpje te maken en die mensen zijn acteurs die nog leven.















:lol:

Dreetn

Legacy Member
serial zei:
eh iedereen, das maar fake ze, das opgenomen om da filmpje te maken en die mensen zijn acteurs die nog leven.

:lol:
Dat is wel echt hoor, ik ben er heel zeker van. Ik heb het zelfs op TV gezien... :ironic:


:sop:

brainwashed

Legacy Member
jean_005 zei:
Die zen ore moette nogal pijn gehad hebbe :p

Wat voor versnellingsbak is dat eigenlijk? Khoor geen enkele keer zen toere zakke als em omhoog schakelt.


sekwentieel (of hoe schrijft ge het) versnellingsbak me rechte vertanding

Coolguy

Legacy Member
serial zei:
eh iedereen, das maar fake ze, das opgenomen om da filmpje te maken en die mensen zijn acteurs die nog leven.















:lol:

Kvond sommige dingen best wel grappig: als iemand een beest ziet maken ze toch maximum een zwaaibeweging maar wie doet er nu in godsnaam een 90° dori dori dorifto? :p

-Helld0g-

Legacy Member
Soundstorm zei:
Ik hoop het maar dat hij ENORM getuned is, met zo een geluid zou da spel de stenen uit de straat moeten trekken en gemiddeld supercar bijhouden.
De M5 is standaard mss al heel ferm, maar dit geluid heeft echt wel veel betere prestaties nodig.

Leuk voor af en toe, maar als alledaagse auto toch wel wat luid.

er zijn genoeg racekarren met 300bhp die even luid gaan ze, of dacht je dat alle rallyauto's 1000bhp hebben??

ik vind het geluid zalig, maar ik zou niet dagelijks met die auto willen rijden!!!.
Als ge zo'n uitlaat steekt zijt ge best van heel de rest van u interieur eruit te slopen en er direkt een volledige racecar van te maken. Waarom de gewicht verspillen aan gps of audio die je toch niet meer gaat kunnen horen :lol:

en als je de wagen goed bekeken hebt weet je wel dat hij verre van standaard is. Als ge naar de remmen kijkt, denk ik dat ze motor ook wel zullen aangepast hebben

-Helld0g-

Legacy Member
$T@CkDuMP zei:
@ vista: idd, da is niet mogelijk...ge krijgt normaal nooit overstuur van voorwielaandrijving :)

overstuur is zeker mogelijk, maar niet bij het accelereren.

Het gebeurt bij motorrem omdat je voorste wielen dan erg afremmen en de achterkant minder afgeremd wordt dus er voorbij wil (vooral als je op de motor remt maar niet/weinig met de voetrem. dan is de acherkant heel onstabiel!!)

heb al meer dan 1 rondpunt gedaan waar hij over alle wielen schoof, en het moet niet eens nat zijn!!

Een RWD zal minder/geen last van overstuur hebben bij motorrem omdat de acherkant dan stabiliserend werkt (ge hebt altijd extremen natuurlijk als ge enorm neerschakelt en slecht/nat wegdek), en dat de voorwielen hun taak volledig voor het sturen hebben en minder zwaar belast zijn. (Motorrem of gas en een grote hoek van de voorwielen met FWD = gegarandeerd onderstuur)

ComputerVISTA

Legacy Member
Waarom moeten ze die dingen zo overdreven maken? Ik denk dat enkel heel debiele mensen niet weten dat overdreven snelheid echte levens kan kosten... of andere gevaren natuurlijk.


Imo is dit enkel shokeren om te kunnen shokeren
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan