Virz
Legacy Member
128MB zei:http://www.youtube.com/watch?v=eSJ-HzNWJGM&mode=related&search=
hoe die zenne boite schreeuwt is nie normaal
![]()
²Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
128MB zei:http://www.youtube.com/watch?v=eSJ-HzNWJGM&mode=related&search=
hoe die zenne boite schreeuwt is nie normaal
![]()
²Over 10 minuten is 't driftenSoundstorm zei:

Soundstorm zei:
«Vision» zei:Btw die M3 raceauto lijkt wel 15000 rpm te doen zoals die schreeuwt ofwel is het enkel de turbo die we horen maar dan nog het is een hels lawaai.

maar nu zijn die oude draaibanken weg
ad:Coolguy zei:Ik vond het stuk waar de ouders van die ene gast kwamen zien in het mortuarium eerder pakkend.

Dat is wel echt hoor, ik ben er heel zeker van. Ik heb het zelfs op TV gezien... :ironic:serial zei:eh iedereen, das maar fake ze, das opgenomen om da filmpje te maken en die mensen zijn acteurs die nog leven.
![]()

jean_005 zei:Die zen ore moette nogal pijn gehad hebbe
Wat voor versnellingsbak is dat eigenlijk? Khoor geen enkele keer zen toere zakke als em omhoog schakelt.
serial zei:eh iedereen, das maar fake ze, das opgenomen om da filmpje te maken en die mensen zijn acteurs die nog leven.
![]()

Coolguy zei:maar wie doet er nu in godsnaam een 90° dori dori dorifto?![]()


pr0ph3t zei:Bahneen gij das ne naft getver!![]()
![]()
![]()
hoop ik toch :d )Soundstorm zei:Ik hoop het maar dat hij ENORM getuned is, met zo een geluid zou da spel de stenen uit de straat moeten trekken en gemiddeld supercar bijhouden.
De M5 is standaard mss al heel ferm, maar dit geluid heeft echt wel veel betere prestaties nodig.
Leuk voor af en toe, maar als alledaagse auto toch wel wat luid.

$T@CkDuMP zei:@ vista: idd, da is niet mogelijk...ge krijgt normaal nooit overstuur van voorwielaandrijving![]()
)