Archief - filmpjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Coolguy

Legacy Member
^Dat was een Honda Civic en geen GSX.
Want echt, een AWD GSX Eclipse die zwaar getuned is is echt zowat de snelste AWD auto die er is tesamen met de Skyline (alle, in een rechte lijn toch :))

John Shepherd 7.70 Eclipse GSX

«Vision»

Legacy Member

pr0ph3t

Legacy Member
echt wel goe gedaan jom, das idd pcies de piston door den blok geduwd!

Dreetn

Legacy Member
pr0ph3t zei:
echt wel goe gedaan jom, das idd pcies de piston door den blok geduwd!
Dat is toch een sportauto die daar voor gemaakt is om snel op te trekken... :confused:

Of kan dit bij elke auto gebeuren?

distinct

Legacy Member
dreet'n zei:
Dat is toch een sportauto die daar voor gemaakt is om snel op te trekken... :confused:

Of kan dit bij elke auto gebeuren?
in principe wel ja, nog niet veel voor gehad

vorige week wel: lagerschaal die gegripeerd is op de krukas en is beginnen meedraaien met de krukas conclusie: blok kaput :p

BMW lover

Legacy Member
«Vision» zei:
http://youtube.com/watch?v=F7s8nciSWpA&mode=related&search= => hier is het vervolg ervan. :p

Dan wilt ie racen tegen een stock M3 die niet eens de moeite doet en hij knalt gewoon zen piston door zen blok uit rofl.

Het grapigste is dat hem niet eens weet wat het is. Das zo'n loser die een tuned car koopt van iemand en hem dan naar de knoppen helpt binnen het half jaar.

denk wel dat die M3 veel moeite deed ze want zoveel zie je hem niet verachteren ze alleen int begin verliest em veel maar daarachter ziede hem niet echt achteruit schieten he

«Vision»

Legacy Member
Tja die M3 moest schakelen he. ;) De idioot in het filmpje vond rpms niet zo belangrijk.

@Dreet'n
Bij elke auto kunt ge dat voorhebben maar veel minder snel.
Er zit een toerental begrenzer op die dat moet voorkomen.
Als ge die filmpjes iets hoger bekijkt waar ze die motoren vernielen door ze constant aan max rpm te laten bollen zult ge wel zien dat da met een standaard motor niet zo snel gebeurt.

Ch@rliE

Legacy Member
Eiglijk wel dom om een m3 uit te dagen. Je mag dan nog een "getunede" eclipse hebben ofzo.

M3 is standard gelijk al met ne zware v8 met +400bhp (denk ik). Dat ga je niet snel winnen e!

scipicore

Legacy Member
nen eclipse GSX kan redelijk makkelijk en veilig naar de 600pk gebracht worden

Coolguy

Legacy Member
Voor de zoveelste keer: het is een Civic en geen Eclipse.
En de AWD GSX Eclipse heeft dezelfde motor als de Lan Evo dus dat is altijd plezier gegarandeerd ;)

Catscratch

Legacy Member
Ch@rliE zei:
Eiglijk wel dom om een m3 uit te dagen. Je mag dan nog een "getunede" eclipse hebben ofzo.

M3 is standard gelijk al met ne zware v8 met +400bhp (denk ik). Dat ga je niet snel winnen e!

M3 is 343pk zekerst ... of was dat al de CSL
De nieuwe zit iets over 400pk ... en da's dan ook ne V8 :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan