Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
128MB zei:Oh my god, was that your car? :')
Just tegoei!

Ch@rliE zei:Eiglijk wel dom om een m3 uit te dagen. Je mag dan nog een "getunede" eclipse hebben ofzo.
M3 is standard gelijk al met ne zware v8 met +400bhp (denk ik). Dat ga je niet snel winnen e!
BMW lover zei:gelijk een getunde eclipse een M3 niet naar huis kan rijden zeker?
oke het is ne civic maar der rijden veel civicskes rond in america die een (stock)M3 in no time lostrekken ze.
edit:http://www.flicklife.com/2a67e7bd46f76fba7ce1/6_year_old_little_badass_on_a_motorcyle.html
hoe die zenne boite schreeuwt is nie normaal 
[B]Rocketeer;8600472 zei:http://www.geek.be/?q=film-tv/schokkende-commercial-pas-je-snelheid-aan
Ne keer iets om over na te denken voor de verandering...
128MB zei:http://www.youtube.com/watch?v=eSJ-HzNWJGM&mode=related&search=
hoe die zenne boite schreeuwt is nie normaal
![]()

[B]Rocketeer;8600472 zei:http://www.geek.be/?q=film-tv/schokkende-commercial-pas-je-snelheid-aan
Ne keer iets om over na te denken voor de verandering...

128MB zei:http://www.youtube.com/watch?v=eSJ-HzNWJGM&mode=related&search=
hoe die zenne boite schreeuwt is nie normaal
![]()

[B]Rocketeer;8600472 zei:http://www.geek.be/?q=film-tv/schokkende-commercial-pas-je-snelheid-aan
Ne keer iets om over na te denken voor de verandering...
Blue-Bora zei:Is idd wel pakkend.
Vooral dat meisje op die rand dat geknelt word door haar eigen (dode) vriend.
Is dat niet omdat die boite rechte vertandingen heeft? Zoal een achteruit van een gwne auto?128MB zei:http://www.youtube.com/watch?v=eSJ-HzNWJGM&mode=related&search=
hoe die zenne boite schreeuwt is nie normaal
![]()