Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat bedoel je met die tegendruk?Soundstorm zei:Nen turbo geeft wel een pak meer tegendruk dan een uitlaat hoor.
In België zou hij nie door de keuring geraken omdat er turbo's opzitten, uitstoot zal wel niet zo slecht zijn aangezien ge een beter rendement hebt.

juist ja, een open buis bied meer tegendruk dan een turbo :ironic:«Vision» zei:Ze zetten die turbo wel in de plaats van uw uitlaat he. Dan hebt ge toch minder tegendruk en maw minder pk's (de turbo levert er wel meer als dat ge verliest)
Ma hier in belgie zou ge nooit door de keuring raken met hetgeen die auto dan uitstoot.
BlueSkyraider zei:
Coolguy zei:Golden oldie![]()

Waarom zit Spa '98 er niet in?Stancke zei:Dunno of deze repost is maar toch![]()



ComputerVISTA zei:http://www.chm.bris.ac.uk/webprojects2002/mjames/spa_98_major_crash.JPG
Voila
http://www.youtube.com/watch?v=Urzmz6pwN5g jaja wie gaat da betalen ^^

