CAS zei:
Das enkel door z'n acceleratie, VW gebruikt een heel simpel vlotterke om te meten hoeveel benzine er nog in zit. M'n golf II werd alsmaar voller hoe harder ik optrok... Juist die afdalingen was een ramp!
Je praat erover alsof ge zot moet zijn om eens te snel te rijden
ja van mijne GTI ist nog anders
goed optrekken=> meer naft
gewoon rijden=> geen verschil
plots kort remmen=> minder naft
linksdraaien=> meer naft
rechtsdraaien => minder naft
zo kwam ik eens te vlug af op een rotonde waardoor het nogal heftig ging en mijn meterke van 3/4 naar halverwege zakte
is maar raar ze als je dat ziet
nuja ik let gewoon op mijn km's da ik doe
als ik goed doorrijd dan zijn er net 300km denk ik uit den tank te halen
rij ik rustig 450 ofzo
rustig => 8 tot 8.5
vlot=> 10
en gaaan =>12 and rising
rekend daar een tankske bij van 40 liter en het lokale tankstation word u beste vriend
nuja mijn ma is er content mee, ze heeft vlugger een volle kaart bij die spaaracties van de power
ComputerVISTA zei:
die gast in diene carrera GT in dat eerste filmpke is goe zot
maar kan wel goed rijden want das gene simpelen auto ze