Archief - filmpjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FLT

Legacy Member
Zoals ge kunt zien is het dus niet het snel rijden dat levens kost, maar het stoppen! :unsure:

128MB

Legacy Member
Herstart en Damon Hill was gewonnen met zen gele Honda.
Schumacher was nog uitgevallen denk ik omdat Coulthard of Hakkinen in zen t-car een band had afgetikt ofzoiets.

Denk ik :)

CAS

Legacy Member
BMW lover zei:

Das enkel door z'n acceleratie, VW gebruikt een heel simpel vlotterke om te meten hoeveel benzine er nog in zit. M'n golf II werd alsmaar voller hoe harder ik optrok... Juist die afdalingen was een ramp!

ComputerVISTA zei:
Ja zo een reclames gaan idd de echte zotten bij hun verstand brengen... *not*

Je praat erover alsof ge zot moet zijn om eens te snel te rijden :crazy:

ComputerVISTA

Legacy Member
CAS zei:
Je praat erover alsof ge zot moet zijn om eens te snel te rijden :crazy:

Als gij uzelf als 'zot' beschouwd is dat uw zaak... Ik denk dat eens het ding vloeren op deftige uren/plaatsen etc... niet onder deze noemer ligt.

Wat er in die filmkes gebeurd... das werk van zotten/randdebielen.

BMW lover

Legacy Member
CAS zei:
Das enkel door z'n acceleratie, VW gebruikt een heel simpel vlotterke om te meten hoeveel benzine er nog in zit. M'n golf II werd alsmaar voller hoe harder ik optrok... Juist die afdalingen was een ramp!



Je praat erover alsof ge zot moet zijn om eens te snel te rijden :crazy:

ja van mijne GTI ist nog anders
goed optrekken=> meer naft
gewoon rijden=> geen verschil
plots kort remmen=> minder naft
linksdraaien=> meer naft
rechtsdraaien => minder naft

zo kwam ik eens te vlug af op een rotonde waardoor het nogal heftig ging en mijn meterke van 3/4 naar halverwege zakte
is maar raar ze als je dat ziet
nuja ik let gewoon op mijn km's da ik doe
als ik goed doorrijd dan zijn er net 300km denk ik uit den tank te halen
rij ik rustig 450 ofzo
rustig => 8 tot 8.5
vlot=> 10
en gaaan =>12 and rising
rekend daar een tankske bij van 40 liter en het lokale tankstation word u beste vriend
nuja mijn ma is er content mee, ze heeft vlugger een volle kaart bij die spaaracties van de power :unsure:

ComputerVISTA zei:


die gast in diene carrera GT in dat eerste filmpke is goe zot
maar kan wel goed rijden want das gene simpelen auto ze

scipicore

Legacy Member
rofl da eerste filmpke zijn weer arabieren zeker...

respect voor hun driving skills (niet zozeer die auto's dwars krijgen (zand :sop:) ma ze tog onder controle houden :p)

disrespect omda ze het tussen al die onschuldige mensen doen

ComputerVISTA

Legacy Member
Idd, ik had hem rustig rechts voorbijgestoken en niet eens achter hem gezeten :p

@silent_spring@

Legacy Member
die arabieren zijn echt zo grappig...ma ze kunnen wel een pakske rijden.
ma goed, ik zou ook wel zo kunnen rijden als ik geld teveel had en niks anders te doen had de hele dag.
zeker ook eens zoeken naar die reportage van Clarckson in Dubai, als ge hoort wa die mannen allemaal uitsteken.

@silent_spring@

Legacy Member
Ulixes zei:
Echt he, ronduit hilarisch :') En dan die schreeuw als hij overkop gaat :rofl: :rofl: Maar eigenlijk is het allemaal de schuld van die middenvakrijder !! :unsure:

da is ongeloofelijk opgeblazen...hoe kunde nu zo ne stoot uithalen aan 160 kmhu ?
dat moet ge toch uw rijbewijs bij de boter gekregen hebben ze want voor zo ne stoot uit te halen moet ge wel ne serieuze ruk aan u stuur geven...en dan nog...

scipicore

Legacy Member
@silent_spring@ zei:
die arabieren zijn echt zo grappig...ma ze kunnen wel een pakske rijden.
ma goed, ik zou ook wel zo kunnen rijden als ik geld teveel had en niks anders te doen had de hele dag.
zeker ook eens zoeken naar die reportage van Clarckson in Dubai, als ge hoort wa die mannen allemaal uitsteken.

http://youtube.com/watch?v=XU6eRBZ8KYY hierzo :p

"i am not that rich, i only ghave 4 of the most unique supercars in the world. F50, F40, XJ220, Porsche 595 ^^"
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan