Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
VinceFeet zei:Ik heb een keer de 287 gezien op m'n R6 en dat vond ik al te hard kicken! Nog is 100km/h sneller? Dan begin ik te gillen van enthousiasme denk ik! Nee serieus, ik zou het niet snel durven om zo snel te rijden (moest ik zo snel kunnen rijden natuurlijk).
balbe zei:Heb jij nu ook al een r6 of wat?

balbe zei:wa hebt gij allemaal niet eigenlijk
maar je bent 19, r6 in 25 kW papieren? of circuit
), circuit-ervaring heb ik (nog) niet.

VinceFeet zei:25kW papieren (praktijk onbegrensd uiteraard), circuit-ervaring heb ik (nog) niet.
Ik heb nog een Buell staan ook maar daar mag ik niet mee rondrijden. Héél af en toe maak ik wel is een ritje maar thuis hebben ze dat écht niet graag. En het is simpelweg onverantwoord om zonder verzekering rond te rijden. Enkel mijn vader rijdt daar af en toe nog mee maar Buell staat gewoon te koop hoor...

De volgende aankoop wordt een nieuwe R6, pikzwart...![]()
![]()
![]()


Ook als een leren beschermingspak aan hebt?balbe zei:Ook al eens met zx-6r gereden en dat was powaaaaaaaaaaa, 280 in short en t-shirt^^ NOOIT MEER, al ben je aan die snelheid toch dood als je valt![]()
dreet'n zei:Ook als een leren beschermingspak aan hebt?
Of zijn die berschermingen in je ellebogen, knieën,... al lang afgesleten tegen dat je tot stilstand komt?
dreet'n zei:Ook als een leren beschermingspak aan hebt?
Of zijn die berschermingen in je ellebogen, knieën,... al lang afgesleten tegen dat je tot stilstand komt?
Mja mijn reply was in de veronderstelling dat je gwn viel en dat je dan rechtdoor op een open baan gleed zonder auto's,... wat wss wel onmogelijk is zeker...VinceFeet zei:De val overleven is al een hele prestatie... Maar op de openbare weg ga je 95% kans hebben om een auto, boom, vangrail, whatever te raden en dan ben je voer voor de maaien.
dreet'n zei:Mja mijn reply was in de veronderstelling dat je gwn viel en dat je dan rechtdoor op een open baan gleed zonder auto's,... wat wss wel onmogelijk is zeker...

Knap gedaan, maar als hij op de carroserie klopt klinkt da nogal blik-achtig, precies of ze hun panelen extra dun maken om gewicht, uhum geld, te besparen.Coolguy zei:
ComputerVISTA zei:
(met het filmke)
(met het feit da gij op zo filmkes terecht komt)Coolguy zei:


Asserti zei:moet ik nu uit dat clipke verstaan dat de walen zelfs Samson willen afnemen??!!![]()