Archief - filmpjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

distinct

Legacy Member
ik heb zelf 2 tweewielers. en neen, tzijn geen fietsen of brommerkes. dusja, ik weet ook wel dat een moto de veyron 9/10 achterlaat in acceleratie. maar een busa die 380 knalt. w/e eerst zien op gps dan geloven

balbe

Legacy Member
VinceFeet zei:
Ik heb een keer de 287 gezien op m'n R6 en dat vond ik al te hard kicken! Nog is 100km/h sneller? Dan begin ik te gillen van enthousiasme denk ik! Nee serieus, ik zou het niet snel durven om zo snel te rijden (moest ik zo snel kunnen rijden natuurlijk :p ).

Heb jij nu ook al een r6 of wat?

VinceFeet

Legacy Member
balbe zei:
Heb jij nu ook al een r6 of wat?

Ja ze, ik rijd al langer met de moto dan dat ik met de auto rijd. Mijn vader heeft mij geïnfecteerd met die bacterie. :)

balbe

Legacy Member
wa hebt gij allemaal niet eigenlijk :p
maar je bent 19, r6 in 25 kW papieren? of circuit

VinceFeet

Legacy Member
balbe zei:
wa hebt gij allemaal niet eigenlijk :p
maar je bent 19, r6 in 25 kW papieren? of circuit

25kW papieren (praktijk onbegrensd uiteraard :) ), circuit-ervaring heb ik (nog) niet.

Ik heb nog een Buell staan ook maar daar mag ik niet mee rondrijden. Héél af en toe maak ik wel is een ritje maar thuis hebben ze dat écht niet graag. En het is simpelweg onverantwoord om zonder verzekering rond te rijden. Enkel mijn vader rijdt daar af en toe nog mee maar Buell staat gewoon te koop hoor...

De volgende aankoop wordt een nieuwe R6, pikzwart... :love: :love: :love:

balbe

Legacy Member
VinceFeet zei:
25kW papieren (praktijk onbegrensd uiteraard :) ), circuit-ervaring heb ik (nog) niet.

Ik heb nog een Buell staan ook maar daar mag ik niet mee rondrijden. Héél af en toe maak ik wel is een ritje maar thuis hebben ze dat écht niet graag. En het is simpelweg onverantwoord om zonder verzekering rond te rijden. Enkel mijn vader rijdt daar af en toe nog mee maar Buell staat gewoon te koop hoor...

Ja dat is onverantwoord, je hangt de man uit in de dronkenschap topic en dan ga je zonder verzekering rijden.
Shame on you ! :p

De volgende aankoop wordt een nieuwe R6, pikzwart... :love: :love: :love:

allee, gij hebt smaak :p


Ik ging vorige zomer bijna ook een R6 gekocht hebben tot ik zag dat die verkoper een goede bluts in zijn tank had gemaakt door te vallen.

Tijd ging voorbij en ik heb ondertussen kosten gehad op mijn auto dus is het een er-5 geworden (sinds zondag) en ik ben er blij om: verbruik berekend : 4,15/100 en ik heb mij niet eens ingehouden.
R6 mag je met mij er op zeker het dubbele rekenen qua verbruik. ook al eens met zx-6r gereden en dat was powaaaaaaaaaaa, 280 in short en t-shirt^^ NOOIT MEER, al ben je aan die snelheid toch dood als je valt :scream:

Dreetn

Legacy Member
balbe zei:
Ook al eens met zx-6r gereden en dat was powaaaaaaaaaaa, 280 in short en t-shirt^^ NOOIT MEER, al ben je aan die snelheid toch dood als je valt :scream:
Ook als een leren beschermingspak aan hebt?
Of zijn die berschermingen in je ellebogen, knieën,... al lang afgesleten tegen dat je tot stilstand komt?

balbe

Legacy Member
dreet'n zei:
Ook als een leren beschermingspak aan hebt?
Of zijn die berschermingen in je ellebogen, knieën,... al lang afgesleten tegen dat je tot stilstand komt?

neen dat gaat goed mee( met een deftig pak), maar aan die snelheid is er veel kans dat je je nek of rug breekt

VinceFeet

Legacy Member
dreet'n zei:
Ook als een leren beschermingspak aan hebt?
Of zijn die berschermingen in je ellebogen, knieën,... al lang afgesleten tegen dat je tot stilstand komt?

De val overleven is al een hele prestatie... Maar op de openbare weg ga je 95% kans hebben om een auto, boom, vangrail, whatever te raden en dan ben je voer voor de maaien.

Dreetn

Legacy Member
VinceFeet zei:
De val overleven is al een hele prestatie... Maar op de openbare weg ga je 95% kans hebben om een auto, boom, vangrail, whatever te raden en dan ben je voer voor de maaien.
Mja mijn reply was in de veronderstelling dat je gwn viel en dat je dan rechtdoor op een open baan gleed zonder auto's,... wat wss wel onmogelijk is zeker...

balbe

Legacy Member
dreet'n zei:
Mja mijn reply was in de veronderstelling dat je gwn viel en dat je dan rechtdoor op een open baan gleed zonder auto's,... wat wss wel onmogelijk is zeker...

Dat is wel mogelijk, maar meestal is er iets in de weg. Ken zelf iemand die dood is door met zijn hoofd tegen de paal van een vangrail te stoten.

Ergens op de E40, langs een veld is er prikkeldraad gespannen halverwege tussen de vangrails en de grond :doh: :doh: :doh:

In belgie is er altijd wel iets in de weg, al dat beton om mooi en zogezegd veilig te ogen is eigenlijk helemaal niet veilig

en dan nog mocht er niets in de weg zijn is het niet gezegd dat je echt gaat glijden, misschien ga je stoten, weer een beetje de lucht in vliegen en hard aankomen

@silent_spring@

Legacy Member
moto is en blijft voor mij toch wel harder kicken ( zoals VinceFeet zegt ) dan een auto..dan een normale snelle auto hé...ik heb het niet over een 7 second Skyline hé ;)

Asserti

Legacy Member
moet ik nu uit dat clipke verstaan dat de walen zelfs Samson willen afnemen??!! :eek:

balbe

Legacy Member
Asserti zei:
moet ik nu uit dat clipke verstaan dat de walen zelfs Samson willen afnemen??!! :eek:

Uit gebrek aan originaliteit, aan waalse kant verschijnen er ineens veel jump filmpjes
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan