Archief - filmpjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ComputerVISTA

Legacy Member
Asserti zei:
moet ik nu uit dat clipke verstaan dat de walen zelfs Samson willen afnemen??!! :eek:

Samson et Fred, zoek maar op google :p

Ja vanaf 2007 ofzo in Wallonie ^^

ComputerVISTA

Legacy Member
balbe zei:
Hoe jij dat zegt :)
Deed me denken aan een kinderlied: er zit meer in een liedje dan je denkt ^^

Vet gemaakt :D


Hoe denkte da ik plots op nummers van Samson en Gert ben uitgekomen :rofl:

Mr. SLASH

Legacy Member
cd 1,2 & 3 staan soms nog op in den auto , en dan gewoon vollenbak meezingen :D

aah nostalgie :p

ComputerVISTA

Legacy Member
Nee, meende da? :D

Zo langs de homies passeren aan't station van Giebaargen :rofl:

ComputerVISTA

Legacy Member
Aja, wa anders :D

Ik zal het gaan gebruiken als ik een soundcheck doe op een podium, en dan naar de verdwaasde gezichten rond om mij kijken :rofl:

balbe

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Aja, wa anders :D

Ik zal het gaan gebruiken als ik een soundcheck doe op een podium, en dan naar de verdwaasde gezichten rond om mij kijken :rofl:

zeker filmen dan die handel! :rofl:

ComputerVISTA

Legacy Member
@ Balbe

Spijt dak het de laatste keer nie gedaan heb, maar hey dat was bijna even erg ^^

Soundcheck met Clouseau en Marco Borsato voor een publiek van alternatieve rockerkes :')

Soundstorm

Legacy Member
Mee zei:
Der scheelt precies iets met het geluid van diene motor als em juist een versnelling hoger geschakelt heeft, vinde nie?
Het klinkt idd raar, maar elke Koenigsegg heeft da, dus het zal wel normaal zijn zeker :p
Denk da da grotendeels is omda die motor een heel strakke pk-lijn heeft en dus veel meer terugvalt in toeren als hij schakelt (en nen hele hoop geroffel in de uitlaat'lijn' geeft). Aangezien we da nie gewoon zijn, klinkt da extra raar.

Asserti

Legacy Member
http://www.youtube.com/watch?v=nssI_j0cBN4&mode=related&search=

het liedje noemt dus 'freestyler' en da's van 'Bomfunk MC's

originele tekst:

Freestyler...rock the microphone
Straight from the top of my dome
Carry on with the freestyler

I gotz to hmmm, to throw on
And go on, you know i gotz to flow on
Selectors on ya radio play us
'cause we're friendly for ozone
But that's not all so hold on
Tight, as i rock the mic right
Oh.. excuse me, pardon
As i syncronize with the analyzed
Upcomin' vibes the session,
Let there be a lession, question
You carry protection
Or will your heart go on
Like celine dion - karma chameleon

Yeaah, straight from the top of my dome
As i rock, rock, rock, rock, rock the microphone

Hit me!

Styles, steelos, we bring many kilos
So you could pick yours, from the various
Ambitious, nutrious, delicious, delirious
Or vicious, just tell us
We deliver anything from accappellas
To best sellers, suckers get jealous
But their soft like marshmellows
You know they can't handle us
Like debbie does dallas
Yeah, we come scandalous so who tha fuck
Is alice, is she from buckinham palace?

Yeaah, straight from the top of my dome
As i rock, rock, rock, rock, rock the microphone

ComputerVISTA

Legacy Member
En als ik u nu is zeg dak dien tekst vanbuiten ken :$

bluesky heeft er al van mogen genieten ^^



BTW, den dien van idool... T-shirt van 'the oh' 'k moe nie veel meer zeggen zeker? :p

Asserti

Legacy Member
ken die tekst ook vanbuiten :D

superzalig liedje (eerste single da'k kocht :love: )

ComputerVISTA

Legacy Member
Heb het singleke ook liggen :D


Die gast zijn eigen versie is wel de max, zowat geen enkel woord komt overeen met het originele ;')

Imo kan hij geen Engels en 'praat' dan maar een pseudo Engels ^^
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan