ComputerVISTA
Legacy Member
Asserti zei:moet ik nu uit dat clipke verstaan dat de walen zelfs Samson willen afnemen??!!![]()
Samson et Fred, zoek maar op google

Ja vanaf 2007 ofzo in Wallonie ^^
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Asserti zei:moet ik nu uit dat clipke verstaan dat de walen zelfs Samson willen afnemen??!!![]()

balbe zei:Hoe jij dat zegt
Deed me denken aan een kinderlied: er zit meer in een liedje dan je denkt ^^
Vet gemaakt![]()

ComputerVISTA zei:Hoe denkte da ik plots op nummers van Samson en Gert ben uitgekomen![]()

ComputerVISTA zei:Ik weet van niks
Ik heb zelf een plaat van die mannen![]()

ComputerVISTA zei:Aja, wa anders
Ik zal het gaan gebruiken als ik een soundcheck doe op een podium, en dan naar de verdwaasde gezichten rond om mij kijken![]()

Der scheelt precies iets met het geluid van diene motor als em juist een versnelling hoger geschakelt heeft, vinde nie?Soundstorm zei:http://videos.streetfire.net/recentvideos/2/e52fd4a6-232d-43fa-b1c2-9930015f1950.htm
Enorm jammer van de deuren, maar wss bespaart da wa gewicht en vergemakkelijkt het in/uitstappen.
Wel sjiek hoe schoon die reageert op het sturen.
Het klinkt idd raar, maar elke Koenigsegg heeft da, dus het zal wel normaal zijn zekerMee zei:Der scheelt precies iets met het geluid van diene motor als em juist een versnelling hoger geschakelt heeft, vinde nie?
