Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ComputerVISTA zei:Dien ene oto die daar letterlijk alle kanten van de kruipunt afbotst heb ik op't nieuws gezien van nen anderen hoek, die bleef gelijk maar gas geven :/
Da toont goed aan hoe slecht ABS wel niet is op vele wagens. (vooral op die andere filmkes vanaf begane grond gefilmd te zien)ÇÝ®ÂÑØ zei:
ÇÝ®ÂÑØ zei:
Soundstorm zei:Da toont goed aan hoe slecht ABS wel niet is op vele wagens. (vooral op die andere filmkes vanaf begane grond gefilmd te zien)
Het ABS systeem denk gewoon veel te vroeg dat de auto stilstaat en laat de wielen dus geblokkeerd staan. Zijn veel auto's die dat probleem hebben. Natuurlijk heeft niemand nog de reflex van te pompen omdat ze ervan uitgaan dat ABS werkt.
Dus, als ge de ABS niet voelt (en ge voelt da enorm in uw voet, moest ge da nog nie meegemaakt hebben), maar ge zijt wel aan het slieren -> POMPEN met de rempedaal. En niet te veel aan uw stuur draaien. Het zal mss niet controleerbaar zijn, maar het zal meer effect hebben dan niks doen (je zal dus mss maar 2 auto's meehebben ipv 4).
Bwa ja, in snelle situaties mss minder omdat er dan meer paniek is, maar als ge zo op uw 'dode gemak' aan het rondflipperen zijt, dan hebde toch wel tijd om daar aan te denken hé.ComputerVISTA zei:Da pompend werken is allemaal leuk in theorie, maar of ge der nog aan denkt als het eens serieus nodig is, dat is iets volledig anders.
Soundstorm zei:Bwa ja, in snelle situaties mss minder omdat er dan meer paniek is, maar als ge zo op uw 'dode gemak' aan het rondflipperen zijt, dan hebde toch wel tijd om daar aan te denken hé.
(papa's quote hé, niet de mijne)
)Abs werkt idd goed op sneeuw, maar op ijs niet omdat het dan direct denkt dat de auto stilstaat. Maar in da filmke, zouden ze iets meer controle gehad hebben moesten ze aan het pompen zijn.Da*Frenkman zei:abs werkt toch niet slecht op gewone sneeuw hoor, met de 406 hier geraak ik snel stil maar met de 405 pompend, toch belange ni zo snel. (met de mini nog geen ervaring op sneeuw)
En als je nog geen ongeluk hebt meegemaakt weet je niet hoe snel het gaat, heel weinig mensen gaan dan aan pompend remmen denken op dat moment en kan abs wel van pas komen.
En da filmke, jah das echt ijs zo te zien, daar heb je toch geen controle, met of zonder abs
ComputerVISTA zei:Ge moogt op niks electronisch betrouwen imo.
Zie maar naar mij hdd met TopGear op![]()

ÇÝ®ÂÑØ zei:
BMW lover zei:alles kwijt mss??