Archief - filmpjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BMW lover

Legacy Member
omg wa een stomme sukkels zijn da

vond wel dat de motor het eignelijk zeer lang heeft volgehouden als ge ziet dat em zeker meer dan 6min tegen de revlimiter zit. en die banden ook

wat is er eigenlijk misgelopen ermee waardoor hij vuur heeft gevat?

ComputerVISTA

Legacy Member
Asserti zei:
je zat naast me toen ik het toepaste in een situatie waar het serieus nodig was. remember afrit wezembeek oppem? corsa? vluchtheuvel die op ons afkwam? voorwielen die geblokkeert waren? ;)

Nope, herinner ik me niks meer van :$

Was dat voor naar OCC te rijden?


de uwe ook al :cry:

Godverdomme ja! Nog een sjans dat Garmir me is komen depaneren!


Over dien debiel met die die e34 verneukt: Die motor houdt da enorm lang vol :eek: staat te fikken en nog blijft die maar geven. 'k Denk toch niet dat ge dat bij elke motor kunt doen :p

pr0ph3t

Legacy Member
kben daar ook fameus vna verschotn die staat daar te fikken en die ligt daar nog mee te revven.

pr0ph3t

Legacy Member
hoewel ik geen bmw rijder ben vindk het toch ook pijnlijk om zoiets afgeslacht te zien. die gast verdient nog gene vlo in men ogen

pr0ph3t

Legacy Member
iets van die kanten in alle geval. russen, polen, chechen... ken het taaltje niet direct :p

Anoniem04

Legacy Member
Russen. Ik heb toch ergens comrade gehoord of iets in die aard. :unsure:

Marginaliteit in ieder geval

pr0ph3t

Legacy Member
de golf heeft da al veel gedaan ze :p is nooit boven de 100 geweest. zelfs nooit boven de 90° behalve toen met Amdr aan de ciné en toenk nekeer HEEL gehaast was voor afspraak (ben ne stipte :))

Blue-Bora

Legacy Member
Dat kan evengoed een bezineleidingske zijn dat afgekapt is dat op warme onderdelen is gekomen en zo vuur gevat :)

Da*Frenkman

Legacy Member
FroFro zei:
gebeurt da snel? :p kvroeg gistere aan mijn vader hoeveel toere onze pegeuot 206 kon, en we zijn tot in de rode zone geraakt, dan issem maar gestopt :unsure: khad schrik da da in de fik ging vliege jom :p

maja gij, om zo een standaard autoke in de fik te laten vliegen heb ge heel wat meer werk ;)

Anoniem04

Legacy Member
FroFro zei:
gebeurt da snel? :p kvroeg gistere aan mijn vader hoeveel toere onze pegeuot 206 kon, en we zijn tot in de rode zone geraakt, dan issem maar gestopt :unsure: khad schrik da da in de fik ging vliege jom :p

Tot in het rood gaan betekent niet dat hij begint te fikken eh :p Die auto was allesbehalve standaard, die hebben heel wat meer cooling nodig dan een 206'ke :lol:. Je moet inderdaad heel wat meer doen om een stock auto te doen overhitten, of je moest als nickname computerVista hebben.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan