Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Asserti zei:je zat naast me toen ik het toepaste in een situatie waar het serieus nodig was. remember afrit wezembeek oppem? corsa? vluchtheuvel die op ons afkwam? voorwielen die geblokkeert waren?![]()

de uwe ook al![]()
staat te fikken en nog blijft die maar geven. 'k Denk toch niet dat ge dat bij elke motor kunt doen 
Scip zei:

Nu doet hij zijn pootje niemeer toe hépr0ph3t zei:http://www.break.com/index/woman_flips_car_on_gate.html
voor dit te kunne moete serieus oefenen, eerst stilvallen en dan uwe otto flippen op een poort

Scip zei:oe doede da man oO tege 30KM/u max uw auto op zen dak leggen ^^
Dillyracer zei:
kvroeg gistere aan mijn vader hoeveel toere onze pegeuot 206 kon, en we zijn tot in de rode zone geraakt, dan issem maar gestopt
khad schrik da da in de fik ging vliege jom 
FroFro zei:gebeurt da snel?kvroeg gistere aan mijn vader hoeveel toere onze pegeuot 206 kon, en we zijn tot in de rode zone geraakt, dan issem maar gestopt
khad schrik da da in de fik ging vliege jom
![]()

FroFro zei:gebeurt da snel?kvroeg gistere aan mijn vader hoeveel toere onze pegeuot 206 kon, en we zijn tot in de rode zone geraakt, dan issem maar gestopt
khad schrik da da in de fik ging vliege jom
![]()
Die auto was allesbehalve standaard, die hebben heel wat meer cooling nodig dan een 206'ke
. Je moet inderdaad heel wat meer doen om een stock auto te doen overhitten, of je moest als nickname computerVista hebben.