ComputerVISTA
Legacy Member
CyberLama zei:Dat pompen snap ik nu niet. Met pompen denk ik aan hard induwen -lossen - hard in duwen - lossen ... Heb je dan niet gewoon dat hij glijdt-rolt-glijdt-rolt... ? Daar ben je toch niets mee?
Of bedoel je me "pompen" gewoon "duwen tot je voelt dat je begint te glijden, en dan lichtjes lossen zodat je weer grip hebt" zodat je eigenlijk met trial-and-error je griplimieten zoekt?
Neway, abs lijkt me voor zo'n dingen véél beter te werken![]()
Zodanis indrukken dat de wielen niet blokkeren (zal met de pedaal bij elke auto wel anders zijn) en ja op dta niveau altijd in en uit duwen he (pompen dus)
Want als ge hem volledig vloert blokkeerde toch dus is het nut eraf

en vanaf nu enkel nog opt droge met de hulpjes af 

