Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
pr0ph3t zei:De ontevreden dochter:
http://www.liveleak.com/view?i=e4d7376448
pr0ph3t zei:De ontevreden dochter:
http://www.liveleak.com/view?i=e4d7376448
Dillyracer zei:Ben ik echt de enigste die dat mens hare nek wil omwringen ?
damn ik zou dolgelukkig zijn, om zo'n auto te krijgen...
En ze heeft hem dan nog effectief verkocht voor 9.99$Lemme zei:
Zelfs al is dit fake, ge moogt gerust zijn dat er effectief zo dingen gebeuren. Ze hebben wel hun best gedaan om het zo echt mogelijk te laten lijken. Verschillende accounts op youtube (broer en zus), en de zus die echt enorm verwend kan spelen.serial zei:Tis idd allemaal reclame en dus fake
wel grappig dat daar steeds mensen intrappen ^^
Soundstorm zei:Zelfs al is dit fake, ge moogt gerust zijn dat er effectief zo dingen gebeuren. Ze hebben wel hun best gedaan om het zo echt mogelijk te laten lijken. Verschillende accounts op youtube (broer en zus), en de zus die echt enorm verwend kan spelen.

Ja, da von ik ook wel raar. Vooral omdat de rijke papa's die een auto kopen voor de verjaardag van de dochter, gewoon naar de dealer gaan en iets uit de stock kopen. Zelden kopen die op bestelling. het is dan ook maar een kleine moeite voor die dealer om de auto terug te nemen en een blauwe in de plaats te geven. Eventueel met een kleine kost, maar wss niet, om de klant blij te houden, rijke klanten zijn altijd beter.serial zei:het zal idd wel gebeuren, al vond ik die $9.99 verkoop toch ietsiepietsie overdreven![]()
ik meen mij te herinneren 'Rotverwende dochters' op Vitaya. Vond da wel grappig om te zien. Zo echt onderhandelen met haar vader over welke auto hij haar cadeau moet doen voor haar verjaardag... (of wat het ook was, want ze kreeg elk half jaar nen nieuwe geloof ik)Dillyracer zei:Ben ik echt de enigste die dat mens hare nek wil omwringen ?
Er zijn andere manieren om u frustraties daar op te uiten ze 
@silent_spring@ zei:http://www.autoblog.nl/archive/2007/01/12/vrijmivideo-the-drift-bible#post-8012
driften met de koning; hoe drift ik ? ==> The Drift Bible