Archief - filmpjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CAS

Legacy Member
Coolguy zei:
Kzal wel bidden ipv mij tegen de vangrail te smijten se. :/
En bij mijn weten kunt ge wel meestal uw topsnelheid bereiken op het lange rechte stuk - probeer dan op die manier eens te remmen. :p

Nog nooit van frontaal gehoord zeker?

scipicore

Legacy Member
omg gast :| ipv die zo te verknoeie kunne ze em beter aan mij geve!

mOnKeYbUtt

Legacy Member
lol ik dacht dat het effe met M3 was ..:| daarna toch duidelijk gezien van niet , pak van men hart *fieeeeeuw*

Soundstorm

Legacy Member

its_just_me

Legacy Member
mja onnozelaars... wij moeten werken voor zoiets te kunnen betalen en zij gaan het gewoon even gaan vernielen...

serial

Legacy Member
bwa da bedriegt snel ze in zo een filmpje, die wagen ging al meer dan vlotjes eigenlijk ;)
maar idd niet de soort snelheid waar je misselijk van wordt denk ik :p

Soundstorm

Legacy Member
Ja, hij ging wss wel sneller dan ik ging, maar echt fantastisch snel door de bochten gaan zodat de banden piepten zat er toch niet bij. Het zag er niet uit gelijk echt smijt en sleurwerk waar ge misselijk van kunt worden. Meer vloeiend door de bochten gaan op veilige afstand van de curbs.

De ring is jammergenoeg (alle, da maakt het toffer eigenlijk) ook niet zomaar een circuitje waar je dan zegt, wacht, na dit rondje rij ik de pits in en kunde ne keer naar de wc gaan.

ComputerVISTA

Legacy Member
Coolguy zei:
Kzal wel bidden ipv mij tegen de vangrail te smijten se. :/
En bij mijn weten kunt ge wel meestal uw topsnelheid bereiken op het lange rechte stuk - probeer dan op die manier eens te remmen. :p

Euhm nee ge kunt dat daar niet bereiken, omdat dat stuk gelimiteerd is en bedoeld om uit te bollen en weer van het circuit te rijden, daar rijdt niemand nog snel (vanaf na de laatste brug)

Mr. SLASH

Legacy Member
maar der zijn wel stukken waar ge uw max kunt halen zonder "risico's" te nemen ?

ComputerVISTA

Legacy Member
Mr. SLASH zei:
maar der zijn wel stukken waar ge uw max kunt halen zonder "risico's" te nemen ?

Neen, want achter elken heuvel of daling schuilt een onoverzichtelijke bocht :p

Der zijn 3 stukken waar ge snelheid kunt halen, 1 is een daling met daaropvolgende helling en niet ver daarna een lange scherpe bocht naar rechts

Dan vlak daarna ge ja naar beneden in flauwe bochten die je recht door kan nemen waar je weer snelheid kan maken maar net na het wat omhoog gaat is er weer een scherpe bocht naar links.

Derde stuk zou je snel kunnen maar daar komen 9/10 van de auto's kracht te kort omdat het vrij lang en stijl naar boven gaat, wel redelijk lang met flauwe bochten maar ge hebt toch veel kracht nodig om snelheid te halen door de helling van het stuk :p

(Vb. Met de Mercedes 200D kon ik daar max 70 Km/h halen in 3de vitesse) :p

Anoniem04

Legacy Member
Het laatste stuk is inderdaad het beste om op door te geven, maar gaat dan juist bergop :p

Circuit had zo beter andersom geweest, dan had je daar snelheden op gehaald :D

ComputerVISTA

Legacy Member
Dillyracer zei:
Het laatste stuk is inderdaad het beste om op door te geven, maar gaat dan juist bergop :p

Circuit had zo beter andersom geweest, dan had je daar snelheden op gehaald :D

Ik ben over dat stuk niet bezig want op dat stuk moogt ge niet doorgeven, is bedoeld om uit te bollen en daar zitten ook geen bochten in ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan