Archief - filmpjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Soundstorm

Legacy Member
Als ge het circuit afhuurt, dan zij ge nie verplicht van door de 'pits' te gaan en kunt ge dus op het recht stuk wel uw top halen.
Vrij onmogelijk om da zelf af te huren, tenzij ge massa's geld hebt, maar af en toe zijn er organisaties/clubs die dat wel doen. Als ge dan is zo'n club zit, dan moogt ge op da circuit rijden zonder elk rondje te moeten betalen.

(gebeurd wel zelden, maar het gebeurd ;) )

ComputerVISTA

Legacy Member
Soundstorm zei:
Als ge het circuit afhuurt, dan zij ge nie verplicht van door de 'pits' te gaan en kunt ge dus op het recht stuk wel uw top halen.
Vrij onmogelijk om da zelf af te huren, tenzij ge massa's geld hebt, maar af en toe zijn er organisaties/clubs die dat wel doen. Als ge dan is zo'n club zit, dan moogt ge op da circuit rijden zonder elk rondje te moeten betalen.

(gebeurd wel zelden, maar het gebeurd ;) )

Zoals ge zegt is da nie iets wa ge met u (nu al 19 euro) kostend ticketje kunt doen dus da stuk moogt ge schrappen + ik denk het eigenlijk niet daar dat circuit openbare baan is en dat stuk wel degelijk gelimiteerd is (120?)

Alhoewel 't is privé terrein...

Soundstorm

Legacy Member
Is da ondertussen al 19€!?! pfff....

Der staat na de brug dacht ik een bordje da ge maar 130 meer mocht. Maar volgens mij staat daar geen flitscamera ;)
Nu ja, als ge echt wil hé, de baan is toch niet afgezet aan de pits, staan gewoon kegeltjes, maar er kan nog een auto/camion tussen. Dus daar doorknallen kunt ge eigenlijk wel hé :p
Ze zullen u dan wss wel u een boete geven als ge daarna de pits weer binnenkomt. Of u eventueel achtervolgen. (tof filmke voor voor op youtube te verspreiden, 'Police chase on the ring')

ComputerVISTA

Legacy Member
Waar de 'pits' is wel achter de balustrade wara het circuit nog door, loopt staat politie gereed, takel diensten en ambulances :p

Ik zou me nie resceren daar snel door te vlammen :p

Wete wa zou opbrengen ze, daar ne flitscamera zetten aan die 130 km/h limiet, ze kunnen de ticketjes dan weer naar 16 euro brengen ipv 19 :(

Soundstorm

Legacy Member
Toen ik daar was stond er niemand op dat stuk. Der was dan wel een ongeval gebeurd en der waren werken ook. Maar heb nog eens gekeken op het filmpje. Het circuit staat aan de afslag voor de pits volledig afgezet met kegels. Ze staan redelijk dicht tegen elkaar, maar met goed mikwerk zou het nog te doen zijn, eventueel een kegeltje tactisch raken.
Na die kegeltjes zijn er geen hindernissen meer, behalve als er daar beveiliging zou staan natuurlijk.

Maar da lang stuk is echt wel laaaaaaang, en dan moogt ge daar maar zo traag rijden... Ze zouden dat bord toch iets laten mogen zetten. En gewoon bordjes zetten dat aftelt tot de gelimiteerde zone, zodat ge zeker niet aan 250 afkomt om dan te zien dat ge plots 130 moogt.

ComputerVISTA

Legacy Member
Mja als daar plots 130 staat maak dan da ge wa vertraagt hé, precies of iemand gaat caren of ge daar nog 180 aan't doen zijt.

Ik heb daar met die benz wel alle registers open getrokken omdat dat de enige kans was dak iets ging voorbij steken, en jawel met succes nen evo 8 (of 9) voorbijgevlamt aan zeker 143 km/h :unsure:

Ge kunt u remmen daar btw wa doen afkoelen van de 21km lange kwelling :p

ComputerVISTA

Legacy Member
128MB zei:
Ik dacht dat ge voluit mocht gaan op nordshleife :s

Moogt ge ook, alleen niet op het laatste lange stuk, is eerder voor de auto weer op z'n effen te laten komen en de remmen wat te laten afkoelen :p

Blue-Bora

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Mja als daar plots 130 staat maak dan da ge wa vertraagt hé, precies of iemand gaat caren of ge daar nog 180 aan't doen zijt.

Ik heb daar met die benz wel alle registers open getrokken omdat dat de enige kans was dak iets ging voorbij steken, en jawel met succes nen evo 8 (of 9) voorbijgevlamt aan zeker 143 km/h :unsure:

Ge kunt u remmen daar btw wa doen afkoelen van de 21km lange kwelling :p

Stond hij in panne dan ? :evil:

Soundstorm

Legacy Member
128MB zei:
Ik dacht dat ge voluit mocht gaan op nordshleife :s
Der is een bocht waar ge maar 90 moogt en op het einde moogt ge maar 130 (en bouwt dan af ook dacht ik)

En de remmen laat ge toch afkoelen buiten het circuit... Der afrijden, toerke doen in de buurt en dan op de parking verder laten koelen met de motorkap open en de handrem af.

ComputerVISTA

Legacy Member
Blue-Bora zei:
Stond hij in panne dan ? :evil:

Nee, die was wel zijn remmen aan't laten koelen en stillekes aan't rijden naar de uitgang, ik vond dat de geschikte kans om eindelijk is wa voorbij te steken :p

Blue-Bora

Legacy Member
Remmen koelen vind ik maar een dom excuus eigenlijk.

Die koelen ook wel af als je stil staat, ik denk zelfs dat da beter is dat ze langzaam koelen ipv met een wind van 200km/u derop.

Ik denk eerder dat hij zijn turbo e.d. motoronderdelen al wa aant koelen was.

ComputerVISTA

Legacy Member
Wind van een goei 100 km/h, daar doet niemand nog 200 hoor :p

't Zou proper zijn aan de ingang :p

128MB

Legacy Member
Zijn de remmen vlug verbrand bij ne stock evo? :p
Anders moete er van die inlaatstukskes zetten gelijk bij de F1 ^^

ComputerVISTA

Legacy Member
128MB zei:
Zijn de remmen vlug verbrand bij ne stock evo? :p
Anders moete er van die inlaatstukskes zetten gelijk bij de F1 ^^

Na 20+ km bochtenwerk mogen ze al eens wa gaan faden hé :p

serial

Legacy Member
Heb ik op da lang stuk trouwens geen Porsche of zo voorbij gestoken na mijn 1e ronde? :)

Foose

Legacy Member
Kdenk dat je wel van bij Mitsu zelf Brembo's kan bestellen speciaal voor de Evo ofzo maar dat kost toch een paar kluiten hoor :).

Iemand dat ik ken met een WRX STi break vond dat die standaard remmen op geen bal trokken en hij heeft er van Prodrive opgestoken. 'S wel een pak beter natuurlijk :p.

128MB

Legacy Member
Moogde eigenlijk met alle soorten auto's op't circuit? Ik bedoel dus niet een camionette ofzo he maar pakt ne 15jaar oude fiesta met 40 pk :unsure:

Of vind ik deze info door te googlen?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan