Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)
Soundstorm zei:Als ge het circuit afhuurt, dan zij ge nie verplicht van door de 'pits' te gaan en kunt ge dus op het recht stuk wel uw top halen.
Vrij onmogelijk om da zelf af te huren, tenzij ge massa's geld hebt, maar af en toe zijn er organisaties/clubs die dat wel doen. Als ge dan is zo'n club zit, dan moogt ge op da circuit rijden zonder elk rondje te moeten betalen.
(gebeurd wel zelden, maar het gebeurd)







128MB zei:Ik dacht dat ge voluit mocht gaan op nordshleife![]()

ComputerVISTA zei:Mja als daar plots 130 staat maak dan da ge wa vertraagt hé, precies of iemand gaat caren of ge daar nog 180 aan't doen zijt.
Ik heb daar met die benz wel alle registers open getrokken omdat dat de enige kans was dak iets ging voorbij steken, en jawel met succes nen evo 8 (of 9) voorbijgevlamt aan zeker 143 km/h
Ge kunt u remmen daar btw wa doen afkoelen van de 21km lange kwelling![]()

Der is een bocht waar ge maar 90 moogt en op het einde moogt ge maar 130 (en bouwt dan af ook dacht ik)128MB zei:Ik dacht dat ge voluit mocht gaan op nordshleife![]()
Blue-Bora zei:Stond hij in panne dan ?![]()

128MB zei:Zijn de remmen vlug verbrand bij ne stock evo?
Anders moete er van die inlaatstukskes zetten gelijk bij de F1 ^^

.
.