Archief - filmpjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ComputerVISTA

Legacy Member
serial zei:
Heb ik op da lang stuk trouwens geen Porsche of zo voorbij gestoken na mijn 1e ronde? :)

Ja, en dan heb ik u gezegd dat da eigenlijk nie de bedoeling was op da stuk :lol:

Nuja zolang ge niemand hindert aan den uitgang is er geen prob hé :p

ComputerVISTA

Legacy Member
dragjeh zei:
Kdenk dat je wel van bij Mitsu zelf Brembo's kan bestellen speciaal voor de Evo ofzo maar dat kost toch een paar kluiten hoor :).

Iemand dat ik ken met een WRX STi break vond dat die standaard remmen op geen bal trokken en hij heeft er van Prodrive opgestoken. 'S wel een pak beter natuurlijk :p.

Gast met een ///M3 CSL waar we mee gepraat hadden had ook betere remmen gestoken.

128MB zei:
Moogde eigenlijk met alle soorten auto's op't circuit? Ik bedoel dus niet een camionette ofzo he maar pakt ne 15jaar oude fiesta met 40 pk :unsure:

Of vind ik deze info door te googlen?

Ja :p

Alleen denk ik dat er een restrictie is kwa gewicht want iemand met een hummer H1 mocht er niet op.

Camionetten zie je er genoeg op :p

@silent_spring@

Legacy Member
met ne Fiesta moogde gij daar zonder probleem op ze :)

om wat skillz te kweken zou dat leuk zijn, ma das ook alles :)
ge zult wel een rijdende chicane worde :p

ComputerVISTA

Legacy Member
Behalve zo ne gele corsa, er zijn ook grenzen aan bruut vermogen!

Soundstorm

Legacy Member
ComputerVISTA zei:
Alleen denk ik dat er een restrictie is kwa gewicht want iemand met een hummer H1 mocht er niet op.
Denk dat dat een andere reden had. Als er bussen op mogen zal een lichtgewicht gelijk een H1 der ook wel op mogen.
Hij had mss off-road banden zitten en lieten ze hem daardoor niet toe.

Mss dat ze vanaf en bepaald gewicht rekenen als bus, maar aangezien die per pasagier betalen er dus niet genoeg voor krijgen. En mss kwamen ze niet overeen voor een juist bedrag voor een ronde. Zeg zelf, moesten ze 100€ rekenen voor een toerke te doen aan - waarschijnlijk - lage snelheid...

ComputerVISTA

Legacy Member
Mja, die bussen is nie te veel en das dan mensen die in groep daarvoor gereserveerd hadden om den ring eens te bekijken... Dacht ik toch gelezen te hebben.

Jah, hij mocht er toch nie op en wij wel :tongue:

CAS

Legacy Member
128MB zei:
Moogde eigenlijk met alle soorten auto's op't circuit? Ik bedoel dus niet een camionette ofzo he maar pakt ne 15jaar oude fiesta met 40 pk :unsure:

Of vind ik deze info door te googlen?

Da mag, maar dan moe ge dubbel betalen, maar das nog altijd enorm goedkoop dan als ge et uitrekent per minuut.

distinct

Legacy Member
jean_005 zei:
Mss zitten ze ni hoog genoeg en wille ze een beter zicht hebbe op de weg? :unsure: :p
en dan zul je zien dat dat niet lukt ;-)
zit een beveiliging op :) ook zit er een vergrendeling in je bak dat je geen 2 versnellingen tergelijk kunt ingrijpen.

Da*Frenkman

Legacy Member
Ik zag vorige pagina staan 19€ voor op de ring te mogen, is dat per ronde?

Soundstorm

Legacy Member
Da*Frenkman zei:
Ik zag vorige pagina staan 19€ voor op de ring te mogen, is dat per ronde?
Ja, ge kunt wel meerdere ronden in 1 keer betalen en dan is het iets goedkoper. Een abonement voor een half jaar ongelimiteerd daar te rijden is +/- 500€, wat niet veel is, als ge daar alle weekends naartoe trekt.

Da*Frenkman

Legacy Member
Soundstorm zei:
Ja, ge kunt wel meerdere ronden in 1 keer betalen en dan is het iets goedkoper. Een abonement voor een half jaar ongelimiteerd daar te rijden is +/- 500€, wat niet veel is, als ge daar alle weekends naartoe trekt.
jah, veel geld
ma ben toch ni van plan met men minike daar naar toe te scheure, tis wat te ver

Soundstorm

Legacy Member
Da*Frenkman zei:
jah, veel geld
ma ben toch ni van plan met men minike daar naar toe te scheure, tis wat te ver
Alle jong, tis nog geen 200 km voor u. Perfect voor een daguitstapje!
En als ge daar toekomt en ge durft het toch niet riskeren om er op te gaan, hebde genoeg dingen om op te staan kwijlen :cool:

:offtopic:
Die plek waar ge de fotoshoot van uw mini gedaan hebt, is die publiek toegankelijk? En waar ligt die juist? Krijg zo van die leuke ideeën :woohoo:

Da*Frenkman

Legacy Member
Soundstorm zei:
Alle jong, tis nog geen 200 km voor u. Perfect voor een daguitstapje!
En als ge daar toekomt en ge durft het toch niet riskeren om er op te gaan, hebde genoeg dingen om op te staan kwijlen :cool:
Mss dat ik wel eens ga, ma dan met ne kameraad mee met zene civic
Met men minike moet ik dan hele tijd in 4de rijden tot aan de ring, constant 4k toeren als ik maar 120 rij ;) Men minike is meer voor te cruise enzo

Soundstorm zei:
:offtopic:
Die plek waar ge de fotoshoot van uw mini gedaan hebt, is die publiek toegankelijk? En waar ligt die juist? Krijg zo van die leuke ideeën :woohoo:
Wat voor leuke ideeën? :)
Das een mergelgroeve waar die foto's gemaakt zijn, daar zitten ze dus constant naar mergel te graven. Via de normale weg kunt ge er niet geraken, aan de hoofdingang laten ze je ook niet binnen. Ik ben daar men ne kameraad eerst wat gaan verkennen met een jeep en hebben we een achterpoortje gevonden ;)
Officeel moogt ge daar niet komen maar voor enkel foto's te nemen enzo zullen ze u niet snel wegjagen. Toen hebben we zelfs niemand gezien, alleen graafmachiens ver weg.
Die mergelgroeven liggen in Eben-Emael, 15km van thuis :)
Dat ligt juist over de taalgrens, eerste waals dropke wat ik vanuit hier tegenkom. Maar als je speciaal van Gent ernaar toe gaat en je vind de ingang niet, zou spijtig zijn na zo een lange rit

Soundstorm

Legacy Member
Da*Frenkman zei:
Wat voor leuke ideeën? :)
Das een mergelgroeve waar die foto's gemaakt zijn, daar zitten ze dus constant naar mergel te graven. Via de normale weg kunt ge er niet geraken, aan de hoofdingang laten ze je ook niet binnen. Ik ben daar men ne kameraad eerst wat gaan verkennen met een jeep en hebben we een achterpoortje gevonden ;)
Officeel moogt ge daar niet komen maar voor enkel foto's te nemen enzo zullen ze u niet snel wegjagen. Toen hebben we zelfs niemand gezien, alleen graafmachiens ver weg.
Die mergelgroeven liggen in Eben-Emael, 15km van thuis :)
Dat ligt juist over de taalgrens, eerste waals dropke wat ik vanuit hier tegenkom. Maar als je speciaal van Gent ernaar toe gaat en je vind de ingang niet, zou spijtig zijn na zo een lange rit
Dus alleen met toestemming van de eigenaars moogt ge daar gaan rondcrossen :( Iets dat vrij onmogelijk is bij zo een groot ding aangezien de eigenaars daar amper zullen komen en ge er dus niet mee kunt socializen.

We zullen dus wat dichter bij huis op zoeken moeten gaan naar reliëf :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan