Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
serial zei:Heb ik op da lang stuk trouwens geen Porsche of zo voorbij gestoken na mijn 1e ronde?![]()


dragjeh zei:Kdenk dat je wel van bij Mitsu zelf Brembo's kan bestellen speciaal voor de Evo ofzo maar dat kost toch een paar kluiten hoor.
Iemand dat ik ken met een WRX STi break vond dat die standaard remmen op geen bal trokken en hij heeft er van Prodrive opgestoken. 'S wel een pak beter natuurlijk.
128MB zei:Moogde eigenlijk met alle soorten auto's op't circuit? Ik bedoel dus niet een camionette ofzo he maar pakt ne 15jaar oude fiesta met 40 pk
Of vind ik deze info door te googlen?


Denk dat dat een andere reden had. Als er bussen op mogen zal een lichtgewicht gelijk een H1 der ook wel op mogen.ComputerVISTA zei:Alleen denk ik dat er een restrictie is kwa gewicht want iemand met een hummer H1 mocht er niet op.
128MB zei:Moogde eigenlijk met alle soorten auto's op't circuit? Ik bedoel dus niet een camionette ofzo he maar pakt ne 15jaar oude fiesta met 40 pk
Of vind ik deze info door te googlen?
en dan zul je zien dat dat niet lukt ;-)jean_005 zei:Mss zitten ze ni hoog genoeg en wille ze een beter zicht hebbe op de weg?![]()
![]()
ook zit er een vergrendeling in je bak dat je geen 2 versnellingen tergelijk kunt ingrijpen.Da*Frenkman zei:Ik zag vorige pagina staan 19€ voor op de ring te mogen, is dat per ronde?
Da*Frenkman zei:Ik zag vorige pagina staan 19€ voor op de ring te mogen, is dat per ronde?
Ja, ge kunt wel meerdere ronden in 1 keer betalen en dan is het iets goedkoper. Een abonement voor een half jaar ongelimiteerd daar te rijden is +/- 500€, wat niet veel is, als ge daar alle weekends naartoe trekt.Da*Frenkman zei:Ik zag vorige pagina staan 19€ voor op de ring te mogen, is dat per ronde?
jah, veel geldSoundstorm zei:Ja, ge kunt wel meerdere ronden in 1 keer betalen en dan is het iets goedkoper. Een abonement voor een half jaar ongelimiteerd daar te rijden is +/- 500€, wat niet veel is, als ge daar alle weekends naartoe trekt.
Alle jong, tis nog geen 200 km voor u. Perfect voor een daguitstapje!Da*Frenkman zei:jah, veel geld
ma ben toch ni van plan met men minike daar naar toe te scheure, tis wat te ver


Catscratch zei:Kent er iemand dees nog van zijnen "kindertijd" ... ik was hier kei hard fan van!
http://www.youtube.com/watch?v=CzVaqhfr_qE

Mss dat ik wel eens ga, ma dan met ne kameraad mee met zene civicSoundstorm zei:Alle jong, tis nog geen 200 km voor u. Perfect voor een daguitstapje!
En als ge daar toekomt en ge durft het toch niet riskeren om er op te gaan, hebde genoeg dingen om op te staan kwijlen![]()
Men minike is meer voor te cruise enzoWat voor leuke ideeën?Soundstorm zei:![]()
Die plek waar ge de fotoshoot van uw mini gedaan hebt, is die publiek toegankelijk? En waar ligt die juist? Krijg zo van die leuke ideeën![]()



Dus alleen met toestemming van de eigenaars moogt ge daar gaan rondcrossenDa*Frenkman zei:Wat voor leuke ideeën?
Das een mergelgroeve waar die foto's gemaakt zijn, daar zitten ze dus constant naar mergel te graven. Via de normale weg kunt ge er niet geraken, aan de hoofdingang laten ze je ook niet binnen. Ik ben daar men ne kameraad eerst wat gaan verkennen met een jeep en hebben we een achterpoortje gevonden
Officeel moogt ge daar niet komen maar voor enkel foto's te nemen enzo zullen ze u niet snel wegjagen. Toen hebben we zelfs niemand gezien, alleen graafmachiens ver weg.
Die mergelgroeven liggen in Eben-Emael, 15km van thuis
Dat ligt juist over de taalgrens, eerste waals dropke wat ik vanuit hier tegenkom. Maar als je speciaal van Gent ernaar toe gaat en je vind de ingang niet, zou spijtig zijn na zo een lange rit
Iets dat vrij onmogelijk is bij zo een groot ding aangezien de eigenaars daar amper zullen komen en ge er dus niet mee kunt socializen.