serial
Legacy Member
Dirkxke zei:OH, kijk eens wat 2de eindigt juist onder de ITR ^^![]()
2nd is only first loser...

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dirkxke zei:OH, kijk eens wat 2de eindigt juist onder de ITR ^^![]()

serial zei:2nd is only first loser...![]()

serial zei:omg, die acceleratie!
http://www.youtube.com/watch?v=9Fdb8FdXfPU&mode=related&search=

Dirkxke zei:gezien de competitie en de enorme harde kritische kijk van de ****** ben ik daar zeer tevreden mee![]()

Is da normaal dat uw wiele blokkere als ge verkeerd schakelt ?Dillyracer zei:Allé, verkeerde vitesse, zijn wielen locken, schuift in de berm. Geeft terug gas en concludeerd dat zijn motor vol gaten zit.
Dit is dus wat je niet zag![]()

fraCk zei:Is da normaal dat uw wiele blokkere als ge verkeerd schakelt ?![]()
![]()

Mss zitten ze ni hoog genoeg en wille ze een beter zicht hebbe op de weg?[LRRP];8046161 zei:

als ge naar 3de gaat ipv van 5de en gas geeft blokkeren ze toch nie? of wast effectief naar achteruit da em gingjean_005 zei:Probeert op de autosnelweg is in achteruit te schakelen, en ge zult zien.![]()
zo van aaah die R betekent nie rapste vitesseTis alvast ni zo gezond voor de motorbrechen zei:als ge naar 3de gaat ipv van 5de en gas geeft blokkeren ze toch nie? of wast effectief naar achteruit da em gingzo van aaah die R betekent nie rapste vitesse
