Archief - Ervaringen Aopen 6800 Le

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Alexis

Legacy Member
maja kheb nu 9700 pro en da gaat op 1024 * 768 alles op high AA X16 en dat ander op X6. maar het gaat dan zo aan 20 fps als er veel gevechten zijn. dus kwil echt iets dat geen snukken geeft. voor 300 euro

finn

Legacy Member
ik snap da ni zenne en bij forcom staat er daar toch een groen vakje op die site, da wil zegge da die in stock zijn, hoe kan da nu da jij die nog ni hebt Ik zou er toch al eens van mijn oren maken, verkopen mbv valse stock info

Witte

Legacy Member
Hier ben ik dan terug. Heb vandaag nog eens wat liggen prullen, en geheugen blijft het nog steeds doen op 920+MHz. Denk dat ik nu wel ver aan het uiterste zit, in 3d mark05 nog geen fouten opgemerkt.

System Spider

Legacy Member
zijn die da ze bij forcom verkopen nu goe te unlocken of nie?

escobar98

Legacy Member
Ik heb ook de aopen 6800Le van Forcom. Het is mij gelukt om 12 pixelpipelines en 6 vertexpipelines te activeren. 16 pipelines gaf artifacts. Overclocking gaat ook redelijk goed. Met de "Detect optimal frequency" van coolbits haalt ie makkelijk 350/800. stockspeeds zijn 300/700.Als ik manueel overclock denk ik dat ik wel wat hoger haal. Ik heb dus GEEN case-cooling en het is een goedkope case van 35 EUR.

Heezy

Legacy Member
apa zei:
GT en Ultra verschillen enkel in het aantal vertex shaders en in de kloksnelheid van GPU en memory (als ik het goed voorheb tenminste): beiden hebben GDDR3 geheugen, draaien op hetzelfde PCB, beschikken over een 256-bit memory-interface, ....

De GT en Ultra verschillen enkel in bios en een klein beetje van pcb (namelijk twee verschillende bruggen tussen de resistors). Hebben beiden 6 vertex shaders. De rest klopt perfect.

Weet iemand soms een goede samenvatting staan over de verschillende revs van de merken met een uitleg welke beter is en niet?

Bedankt!

Alexis

Legacy Member
der zou em eens iemand moeten bezig houden met het bencen van alle kaarten die uit zijn en goede beschrijving bij zetten.

Heezy

Legacy Member
Op Got heb je wel zoiets, maar enkel van Aopen en XFX... Geen andere merken.

citrofenwick

Legacy Member
finn zei:
ik snap da ni zenne en bij forcom staat er daar toch een groen vakje op die site, da wil zegge da die in stock zijn, hoe kan da nu da jij die nog ni hebt Ik zou er toch al eens van mijn oren maken, verkopen mbv valse stock info
ze hebben mij vandaag gebeld om te vragen of ze die nog moesten leveren.
had "mail" gestuurd :p
Ze gaan ze normaal dinsdagmiddag leveren
ik ben eens nieuwsgierig....

en idd ws valse stockinfo
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan