Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
L@TrO zei:De msi Le ( en andere merken met rev1) hebben gewoon zeer slechte geheugen chips . Er staat namelijk hynix 2.8 chips op die normaal maar aan 500mhz mogen draaien (ddr250) , en ze hebben die standaart overclockt tot 700mhz , en dat is natuurlijk problemen zoeken...
apa zei:2,8ns chips zijn ge-rate voor een kloksnelheid van 350 MHz (dus 700 MHz effectief)... Dat mag dus geen probleem zijn. Bovendien is het al veel langer gekend dat Hynix betere yields haalt op zijn 2,2ns chips dan op de 2,8ns waardoor ze de 2,2ns gewoon re-badgen naar 2,8ns. Daardoor krijg je voor een lagere prijs toch 2,2ns chips (die ge-rate zijn voor 450 MHz of 900 MHz effectief)...
Het probleem met die rev1 kaarten heeft niet te maken met het gebruikte geheugen, maar met het design van de PCB.

L@TrO zei:Nein man ,heb probleem ligt echt wel bij de Hynix chips hoor. Hoe verklaar je anders dat de kaart wel normaal loopt wanner het geheugen underclockt wordt tot 500mhz. Maar het pcb design is idd ook onder hande genomen bij de rev2 en 3 omdat de vorige soms de chips beschadigde.

slijpschijf zei:Is de 6800LE een goeie keus??
wittekakker zei:Heb het gisteren al in een andere thread vermeld, maar vandaag nog ies dan. Ik ben eigenaar van een Leadtek 6800LE. Ik heb deze kunnen unlocken tot 12pipes en 6 vertex units. Momenteel draait de kaart op volgende frequenties: core 360MHz en memory 857MHz. Dat is op standaard voltage, en dus zeker geen slechte overclock vind ik. Maar heb nog nie echt te limieten afgetast. Binennkort probeer ik wel eens wat BIOS mods enzo. 3D Mark 05 ging van 2500 naar 3400.


