Archief - Ervaringen Aopen 6800 Le

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

meLio

Legacy Member
Heeft er al iemand ervaringen op gebied van unlocken/OC'en van de Aopen geforce 6800 LE?zoja,laat maar iets horen,ben namelijk in twijfel tussen zo één of een 6600GT agp...

thx

str0ntj3

Legacy Member
6800LE kopen
bijna altijd kunde u pipe's open zette en zeer goed OC-en.


edit : er staan 3 of 4 posts hier al over onder u, kijk eerst ff rond & google ff

Den Pierre

Legacy Member
str0ntj3 zei:
6800LE kopen
bijna altijd kunde u pipe's open zette en zeer goed OC-en.
Ik heb al 6800 en 6800LE gehad, en 2* kon ik blijkbaar geen enkele keer pipelines activeren(die deftig werken zonder artifacts). Dus bijna altijd zou ik niet echt zeggen...

Maar ik zou idd ook de 6800LE nemen.
btw http://www.inkoopacties.net/ia/88ryz7my , komt hoogstwss wel inkoopactie van , dus als ge eventjes tijd hebt... ;)

meLio

Legacy Member
bij die inkoop actie gaat het om een XFX,en die schijnt wat minder geluk te hebben dan de aopen qua unlocken...maar 130€ is wel niet veel...maarja wanneer heb je die kaart dan,als er genoeg afnames zijn,kan tijdje duren denk ik :confused:

das_brother

Legacy Member
tis gewoon puur geluk :)
het is dus niet dat aopen ofzo meer geluk heeft met de pipes of vertexen

str0ntj3

Legacy Member
Den Pierre zei:
Ik heb al 6800 en 6800LE gehad, en 2* kon ik blijkbaar geen enkele keer pipelines activeren(die deftig werken zonder artifacts). Dus bijna altijd zou ik niet echt zeggen...

Maar ik zou idd ook de 6800LE nemen.
btw http://www.inkoopacties.net/ia/88ryz7my , komt hoogstwss wel inkoopactie van , dus als ge eventjes tijd hebt... ;)
jup mijne maat heeft er eentje besteld, ik zal die OC-en tot de max voor hem... hij had het gevraagd :p

meLio

Legacy Member
waar kunde da zien hoeveel der al besteld zijn? kzou toch nie al te lang meer wille wachte ziede... :) (anders is em al weer 'verouderd' :p )

edit : heb et just gezien,der zijn al 62 afnamens,dus zou normaal al moete geleverd worden??

L@TrO

Legacy Member
str0ntj3 zei:
jup mijne maat heeft er eentje besteld, ik zal die OC-en tot de max voor hem... hij had het gevraagd :p

ah alé dan is er mss nog eens een reden om wat te benchen voor mij , beat me plz ;)

Btw: de mense die ervaringen willen lezen open Le'kes moeten een kijkje gaan nemen op tweakers.net ,daar staan honderden pagina's over...

L@TrO

Legacy Member
iets meer dan 4000 met 16pipes 6vertex shaders zonder o.c, met 8pipes en 4shaders heb ik het eigenlijk nooit getest. En voor het moment is men hoogste score iets van een 4800 , maar 5k is easy te halen hoor.

L@TrO

Legacy Member
Ik zou echt geen Msi nemen hoor ,die maken voorlopig nog veel rev1'tjes. Mijne msi 6800Le vliegt de deur uit , er is een leadtek 6800Le rev2 onderweg ;). En om even te antwoorden mijn kaart komt van crazycamel.be

meLio

Legacy Member
dus die van u is een rev 1 en toch zo goe te unlocken? luck gehad? ;)

btw weet er iemand om welke rev het gaat bij die aopen die ze bij forcom hebben? de pic is in elk geval van een rev 1,maar da wil nikske zegge zeker...

L@TrO

Legacy Member
idd , heb al 2 le'jes gehad en alle2 waren ze te modden tot 16/6 . Maar voor de zoveelste keer de kans dat je een rev1 kan unlocken is even groot dan bij een rev2 en 3 . Er is helemaal niets mis met de pipes van een rev1 . Het is de mem. dat het probleem vormt bij de rev1 .

Enja die foto van die aopen is idd de rev1 , stuur anders eens een mailte naar forcom dat is de 1nigste mannier om het zeker te weten.

meLio

Legacy Member
JUP,mailke is verstuurd :niceone: ,hopelijk zijn ze nie te LUI om da effe na te gaan,heb ook gevraagd welk type geheugen er op zit...wat is het probleem dan met dat rev 1 geheugen?niks te maken met het unlocken maar enkel met het OC'en?

L@TrO

Legacy Member
De msi Le ( en andere merken met rev1) hebben gewoon zeer slechte geheugen chips . Er staat namelijk hynix 2.8 chips op die normaal maar aan 500mhz mogen draaien (ddr250) , en ze hebben die standaart overclockt tot 700mhz , en dat is natuurlijk problemen zoeken...

de fitnessbonk

Legacy Member
Kan je een gewone 6800 ook 16pipe dinges geven en dat ander?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan