Archief - AMD HD 6xxx serie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

chromeplus

Legacy Member
Trolle zei:
iedereen behalve gij zo tezien

en

/\dat

hmmm,... nee, gij waart duidelijk den domste door een statement te maken die iedereen allang wist.

inclusief ik, maar ik stelde gewoon "windows liegt niet" en daar blijf ik nogaltijd bij.

Trolle

Legacy Member
chromeplus zei:
inclusief ik, maar ik stelde gewoon "windows liegt niet" en daar blijf ik nogaltijd bij.
dus gij gelooft nog altijd dat er 8 cpu's in u pc zitten?
als ik den domsten ben dan hebde juist bewezen dat ge er nog onder kan ook

chromeplus

Legacy Member
Trolle zei:
dus gij gelooft nog altijd dat er 8 cpu's in u pc zitten?
als ik den domsten ben dan hebde juist bewezen dat ge er nog onder kan ook
hangt er vanaf hoe je een core interpreteert. als iemand iets anders interpreteert is die noodzakelijk dom?
g'ebt just bewezen da gij den domste zijt met dit en al uw vorige berichten.
:offtopic:

Mette2

Legacy Member
Heeft niks te maken met interpreteren, feit is dat de Core i7 hardwarematig maar 4 cores heeft, en met HT kan die softwarematig tot 8 threads verwerken.

alverman

Legacy Member
chromeplus zei:
hangt er vanaf hoe je een core interpreteert. als iemand iets anders interpreteert is die noodzakelijk dom?
g'ebt just bewezen da gij den domste zijt met dit en al uw vorige berichten.
:offtopic:

Window juist? Er staat 8cpu's, wat dus zou willen zeggen dat je er een mobo voor nodig hebt met 8 sockets, dus windows is langs geen kanten juist. Ofwel moet hij dus in zijn sig zetten 1CPU, ofwel 4cores ofwel 8threads.

Trolle

Legacy Member
Mette2 zei:
Heeft niks te maken met interpreteren, feit is dat de Core i7 hardwarematig maar 4 cores heeft, en met HT kan die softwarematig tot 8 threads verwerken.

amen

en chrome den enigsten die hem hier dom doet uitschijnen zijde gij

chromeplus

Legacy Member
Mette2 zei:
feit is dat de Core i7 hardwarematig maar 4 cores heeft, en met HT kan die softwarematig tot 8 threads verwerken.
Niks feit, dat is gewoon "volgens mij"

Trolle zei:
amen

en chrome den enigsten die hem hier dom doet uitschijnen zijde gij
eh, bovenop die domheid bewijst ge uzelf nu ook als "meeloper"
:offtopic:

alverman

Legacy Member
chromeplus zei:
Niks feit, dat is gewoon "volgens mij"


eh, bovenop die domheid bewijst ge uzelf nu ook als "meeloper"
:offtopic:

Dat is weldegelijk een feit, waarom zou intel anders op de dozen zetten quad core processor?

EDIT : het is quad core desktop, hier een pic :
intel-core-i7-950.jpg

Xtala

Legacy Member
chromeplus zei:
hangt er vanaf hoe je een core interpreteert. als iemand iets anders interpreteert is die noodzakelijk dom?
g'ebt just bewezen da gij den domste zijt met dit en al uw vorige berichten.
:offtopic:

Het woord core valt niet te interpreteren.
Een core is een fysiek deel van de cpu.

Wat dat volgens u is doet er niet toe, als het niet is wat de definitie zegt dat het is, dan zijt gij fout.
Als iemand straks beweert dat volgens hem WO2 nooit gebeurd is dan is dieook fout, ook al is dat volgens die persoon niet zo.

Trolle

Legacy Member
chromeplus zei:
eh, bovenop die domheid bewijst ge uzelf nu ook als "meeloper"
:offtopic:

om mezelf even te quoten

Trolle zei:
lol idioot
das door die HT die aanligt,de cores(4) delen hunzelf in 2 zodat ge zogezegd het dubbel hebt(8 dus)
als we u met 3-4 man al corrigeren ben ik dan een meeloper?
:rofl:

meino

Legacy Member
Deze thread gaat nu terug over AMD Radeon HD 6xxx :p

Iemand al ervaring met een 6850 + Eyefinity?

GoofyStoefy

Legacy Member
chromeplus zei:
ik doe dxdiag open, eerste tabblad staat "i7 (8CPUS)".
als windows zegt dat het zo is, dan is het zo.

:doh::doh:

Ik zou je eens beter informeren en luisteren naar wat hier gezegt word.
Dat terzijde , heb toch is goed kunnen lachen met u comments. :rofl:

flyingdutchman

Legacy Member
Hyper-threading - Wikipedia

"De hyper-threadingtechnologie (HTT) [..] en in praktijk gebracht door Intel. Ze verscheen op de markt rond 2001. De hyper-thread technologie voorziet in één enkele processor chip twee logische processors die de cache en externe interfaces delen. In de meeste gevallen wordt het mogelijk dat er twee threads tegelijk kunnen worden uitgevoerd."

definieer thread:
"Een thread (Engels voor draad) op een computer is een proces dat binnen een proces uitgevoerd wordt. Met behulp van threads kan een computerprogramma verschillende taken "tegelijkertijd" uitvoeren net zoals in een besturingssysteem met multitasking meerdere processen tegelijk kunnen draaien. Het gebruik van meerdere threads wordt multithreading genoemd."

Ik weet dat wikipedia door veel univ's en hogescholen niet geaccepteerd word, maar ik hoop dat ge uw intellectuele, academische ego eventjes aan de kant kunt schuiven om het toch maar te accepteren als zijnde de waarheid.

Waarvoor dank.

Sjoepap

Legacy Member
Chromeplus: sssssst, je mening is fout... dat is een feit

On Topic ik zal mijn vraag nog eens herhalen:
is er al een timing voor de 66xx of 67xx mid range kaarten? Voor laptops heb ik al een 6550 gespot, maar precies nog geen desktop kaarten

Mette2

Legacy Member
Q1 2011, meer is er voorlopig niet bekend voor zover ik weet.

We are talking about a Q1 2011 launch frame and most likely it will happen in late January or early February.

*Fmc*

Legacy Member
Mette2 zei:
CES 2011 zeggen geruchten, en dat is tussen 6 en 9 Januari.



raar want die liggen in 2 verschillende prijsklassen... of bedoel je de HD6970?

6970 bedoel ik idd xD Foutje.

Dawg (oi22)

Legacy Member
Klein vraagje:

Hoe komt het dat de Sapphire versies altijd een stuk goedkoper uitkomen dan de andere (XFX, Asus, club3d,..)

Ik ben momenteel van plan om toch maar een 6950 ipv een 6970 te nemen (verschil in fps is duurdere prijs niet waard in mijn ogen)

De Sapphire is 30 euro goedkoper dan de XFX versie, daar kan je toch al iets mee doen :p Enige reden hiervoor? Ik weet dat de verschillende merken altijd een klein beetje in prijs verschillen maar sapphire is altijd een stuk goedkoper
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan