Archief - AMD HD 6xxx serie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

morfer

Legacy Member
zeg zeg zijn er al benches uit van De 6970 Cf ?? lijkt mij moeilijk te vinden ?
kan iemand helpen :D deze setup zou ik anders wel snel willen bestellen :)

Yank

Legacy Member
flyingdutchman zei:
sowieso gebruikte veel sites de 10.11 terwijl 10.12 er al was.
Er al was? de 10.12 is pas 3 dagen oud, die reviews zullen wel niet de dag zelf geschreven worden, die mannen zullen wel al een tijdje die kaarten hebben.

natuurlijk zullen er ook wel beta-drivers zijn die ze kunnen gebruiken, maar ik denk dat ze liever bij de officiele releases blijven.

Gunstn

Legacy Member
Morgen zou mijn 6970 hier moeten zijn, zal mijn moederbord enzo uit mijn case moeten halen omdat de kaart niet zal passen en de nieuwe case nog onderwerg is ...

Dawg (oi22)

Legacy Member
net de HD6970 Battlefield 2 Vietnam editie besteld bij Informatique.nl voor 370 euro (incl.)

Staat op Azerty voor 430 euro. ben eens benieuwd of dit werkelijk aan die prijs gaat aankomen (heb rembours gekozen)

H3llBoy

Legacy Member

Dawg (oi22)

Legacy Member
Ah, toch :) Voor de zekerheid wacht ik af tot ik per email bevestiging krijg.

Is imo wel geen slechte prijs dan :)

Sjoepap

Legacy Member
weet er iemand of alle 6850's eigenlijk hetzelfde zijn (= reference design?)
of kan er prestatieverschil zitten tussen de verschillende merken

Mette2

Legacy Member
Boze_Poes zei:
Nvidia heeft het mooi gespeeld met hun vroegtijdige release van de 580

lol vroegtijdig? Die kaart had er in Oktober 2009 al moeten zijn... :ironic:

Boze_Poes zei:
ik had liever wat meer gezien van AMD :(

1. Wees blij dat ze met iets nieuw komen, ze hadden even goed de HD5xxx serie gewoon wat goedkoper kunnen maken.
2. De HD6xxx serie is een 'refresh', op hetzelfde productieproces, dus wat had je verwacht...?
3. Je krijgt meer prestaties-per-€ en meer prestaties-per-watt, en nog een hoop nieuwe features + een betere koeling. Ik vraag me af wat je nog meer had willen zien... :unsure:

Gunstn

Legacy Member
Heb mijn 6970 ontvangen, en ik kan bevestigen, dat ze ook hier bij de power connectors een hoekje hebben af gedaan ^^
Kan het kwaad om mijn moederbord op een kartonnen doos ofzo te laten rusen om dit weekend al te kunnen gamen ?
Mijn case is er nog niet, en geen zin om te wachten

Vorda

Legacy Member
Yank zei:
Er al was? de 10.12 is pas 3 dagen oud, die reviews zullen wel niet de dag zelf geschreven worden, die mannen zullen wel al een tijdje die kaarten hebben.

natuurlijk zullen er ook wel beta-drivers zijn die ze kunnen gebruiken, maar ik denk dat ze liever bij de officiele releases blijven.

Review kaarten worden heel vaak met de driver die nog moet uitkomen geleverd. Toen wij de 6870 deden, kwam de release driver ook een dikke week op voorhand al mee.

Dat gezegd zijnde, 10.11e had hogere prestaties dan 10.12, en werd zelfs door AMD aangeraden in reviews dacht ik.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan