Archief - AMD 64 oc result

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Xeon?

Legacy Member
thunderhawk zei:
IK maak geen opmerkingen op dienen debielige praat van u of dezen topic gaat meer dan 100 pagina's krijgen. :)

het blijft nogal ongeloofwaardig van u dus voorlopig zou ik nog mor ffkes zwijge...

ok die divider kan mss wel kloppen, maar ff 500mhz op boxed cooler er boven op smijten en dan ook nog es zo'n hoge voltage erop en nog zo'n lage temps halen? peleahse...

Massman

Legacy Member
laat anders eens een 3dmark lopen op uw hoogst mogelijk en stabiele settings van uwe CPU, en laat uw graka op stock clocks staan.
Dan kunnen we es zien hoe Futuremark uwe cpu ziet ;)

p.s. project link geven natuurlijk ee :)

thunderhawk

Legacy Member
awel , das goe :) morgen ofzo zittek weer op mynen eige pc.

-[DTT]- Jumpy

Legacy Member
kheb er boxed toch oowk 424Mhz bijgekregen ze :p
en jah, da voltage bij mij schommelt da nogal rap
en jah menne temp da ga van 60° naar 45° in 5s
dusjah da klopt wss oowk nie

http://users.pandora.be/vanpaemel/kristof/2624.JPG

ik geloofm wel ze, easypanic heeft bvb ook ne zaligen oc'er

edit: @ screen, corecenter ondersteund geen halve multi en flipte daarom
cpu-z klopt ;)

corvette

Legacy Member
-[DTT]- Jumpy zei:
kheb er boxed toch oowk 424Mhz bijgekregen ze :p
en jah, da voltage bij mij schommelt da nogal rap
en jah menne temp da ga van 60° naar 45° in 5s
dusjah da klopt wss oowk nie

http://users.pandora.be/vanpaemel/kristof/2624.JPG

ik geloofm wel ze, easypanic heeft bvb ook ne zaligen oc'er

edit: @ screen, corecenter ondersteund geen halve multi en flipte daarom
cpu-z klopt ;)

easypanic heeft een Winchester.

btw uw temps kunnen gewoon niet kloppen, dat is onrealistisch..

-[DTT]- Jumpy

Legacy Member
da zegk toch da m'n temps wss nie kloppen :)
ma 500Mhz boxed der bij krijgen is wel te doen ze imo
temp readings, daar kijk ik nie naar, klopt bij mij toch nie
en voltage durft ook nog al is te schommelen

als ge wilt neem ik is ne screen me max voltage en kzal kik oowk nog ne lagen temp hebben :)

troid

Legacy Member
-[DTT]- Jumpy zei:
da zegk toch da m'n temps wss nie kloppen :)
ma 500Mhz boxed der bij krijgen is wel te doen ze imo
temp readings, daar kijk ik nie naar, klopt bij mij toch nie
en voltage durft ook nog al is te schommelen

als ge wilt neem ik is ne screen me max voltage en kzal kik oowk nog ne lagen temp hebben :)

Mja 500mhz erbij krijgen is idd te doen. Maar tzijn gewoon de temps. Ik krijg mijn 3500+ ook op 2.7GHZ, maar het lastigste is het geheugen mee krijgen he. Ik vind het nogaal nutteloos om met een HTT te zitten van 255mhz terwijl je memory maar op 200mhz zit.

-[DTT]- Jumpy

Legacy Member
nutteloos nie hé
cpu ga veel sneller zijn en ge gaat nog altijd winst hebben
ma RAM wordt dan wel een bottleneck

troid

Legacy Member
-[DTT]- Jumpy zei:
nutteloos nie hé
cpu ga veel sneller zijn en ge gaat nog altijd winst hebben
ma RAM wordt dan wel een bottleneck

Mja ik haal op een htt van 235mhz 34s super pi, maar dan kan men ram nog volgen

-[DTT]- Jumpy

Legacy Member
ik haal men laagste pi ook 1:1 ze :)
ma games zijn anders dan pi hé
dan hebde soms meer nut aan hogere cpu clock

corvette

Legacy Member
metreox zei:
Mja ik haal op een htt van 235mhz 34s super pi, maar dan kan men ram nog volgen

nogtans heb jij zéér goede ram hoor.

corsair xll heeft altijd TCCD's [+ brainpower pcb (soms)].

gij kunt zéker 260Mhz halen aan 2.5-3-3-10-2T

troid

Legacy Member
corvette zei:
nogtans heb jij zéér goede ram hoor.

corsair xll heeft altijd TCCD's [+ brainpower pcb (soms)].

gij kunt zéker 260Mhz halen aan 2.5-3-3-10-2T

Khad defecte ram controllers mss lag het daar aan. Wnnr ik mijn gfx kaart heb kan ik het is teste op men asus a8n sli

corvette

Legacy Member
metreox zei:
Khad defecte ram controllers mss lag het daar aan. Wnnr ik mijn gfx kaart heb kan ik het is teste op men asus a8n sli

het mobo ondervolt zogezegd.. Vcore tot max 1.650..

veel suc6

troid

Legacy Member
corvette zei:
het mobo ondervolt zogezegd.. Vcore tot max 1.650..

veel suc6

Weetk 1.66V max :)
Maja er zijn volt mods voor he, mss ooit is doen als ik er de moed en het gereedschap voor heb :unsure:

corvette

Legacy Member
metreox zei:
Weetk 1.66V max :)
Maja er zijn volt mods voor he, mss ooit is doen als ik er de moed en het gereedschap voor heb :unsure:

belachelijk, wacht gewoon op de DFI nForce 4 sli (vcore tot 2.1 d8 ik)

troid

Legacy Member
corvette zei:
belachelijk, wacht gewoon op de DFI nForce 4 sli (vcore tot 2.1 d8 ik)
Mja kost weer geld kheb die A8N al he. Kga me eerst een fastoenlijke WC pomp, rad en gpu blok kopen want die pomp van die zalman reserator is veel te zwak.

corvette

Legacy Member
metreox zei:
Mja kost weer geld kheb die A8N al he. Kga me eerst een fastoenlijke WC pomp, rad en gpu blok kopen want die pomp van die zalman reserator is veel te zwak.

probeer er een hydor l30 tussen te steken
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan