thunderhawk
Legacy Member
http://img154.exs.cx/img154/3457/naamloos5sc.jpg
Wauw myn amd'ke ga wel hoog ze, :d Post jullie commentaar.
Wauw myn amd'ke ga wel hoog ze, :d Post jullie commentaar.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Fr@gsta zei:Watercooling, luchtkoeling, ... ?
RaDa zei:em zei et al, boxed cooler

thunderhawk zei:Myn temps op 1,84V @ 2,9Ghz waren na aquamark 53°c