Archief - AMD 64 oc result

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

escobar98

Legacy Member
brechtvm zei:
lijkt mij ook raar hoor gaste...
ik heb nen 3400+ @ 2.4ghz met die fameuze zalman cooler erop ( pure copper )
en als ik eens goe belast (nfsu2 = max belasting in mijn geval) dan gaat temps tot 48°
en mn machine staat dan NIET-GEoc'ed !!!!
dus kgeloof die gast niet echt...
tenzij da em nen SUPER airflow eeft in zn case :):):)

Ik haal 50° stressed met mijn A64 3000+ op 2,4 GHZ met stock cooler en GEEN casefans, Als hij een betere cooler heeft met goede casefans en goede case, dan is dat wel goed mogelijk, maar 1.8V is wel heel vind ik ook.

inspiratieloos

Legacy Member
AMD3800+ @ 2.6 ghz

10x260 en Divider 1:1 (ram Corsair XLL 2x512 rev1.1 ==> BH5 :D)
superpi @ 33 sec
3dmark01 haal ik 23800 met 9800 Pro @ 421/370 ( niet flashed naar XT )

thunderhawk

Legacy Member
brechtvm zei:
Ms paint is een machtig programma :p
die gast kent da wss goed;)
greetz

Seg eey wa is da hier. Mischien sta mynen divider wel op 2:3 he stommerik. :angry:

En btw. Hoe ik die 1.84V doe? Ik stel myn mobo op 1.75V In en ik open clockgen. Dan denkt hij dat het voltage nog op 1.4V sta en kanneket zelf nog 0.15V verhogen tot 1.9V dus zaag ni eh meneerkes ikweetalles.

thunderhawk

Legacy Member
thunderhawk zei:
Seg eey wa is da hier. Mischien sta mynen divider wel op 2:3 he stommerik. :angry:

En btw. Hoe ik die 1.84V doe? Ik stel myn mobo op 1.75V In en ik open clockgen. Dan denkt hij dat het voltage nog op 1.4V sta en kanneket zelf nog 0.15V verhogen tot 1.9V dus zaag ni eh meneerkes ikweetalles.

Myne pifast ga zelfs op nog lager voltage

http://img153.exs.cx/img153/5272/naamloos5hs.jpg

troid

Legacy Member
Waw kan jij mooi editen. Vergeet dan teminste niet je HTT te veranderen :tongue: 11x250=2750 :tongue:





:unsure:

thunderhawk

Legacy Member
@Stristan

Ja ge bent leuk jonge. :niceone: . Gij hebt wss ne pentium 2 da ni bove de 400 mhz geraakt en jaloers is op my. :applause:

Tristan

Legacy Member
thunderhawk zei:
@Stristan

Ja ge bent leuk jonge. :niceone: . Gij hebt wss ne pentium 2 da ni bove de 400 mhz geraakt en jaloers is op my. :applause:
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf: :wtf:



Mn supermegaübervettezware overclock: Klik hier Klikken op de pic.

thunderhawk

Legacy Member
IK maak geen opmerkingen op dienen debielige praat van u of dezen topic gaat meer dan 100 pagina's krijgen. :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan