escobar98
Legacy Member
brechtvm zei:lijkt mij ook raar hoor gaste...
ik heb nen 3400+ @ 2.4ghz met die fameuze zalman cooler erop ( pure copper )
en als ik eens goe belast (nfsu2 = max belasting in mijn geval) dan gaat temps tot 48°
en mn machine staat dan NIET-GEoc'ed !!!!
dus kgeloof die gast niet echt...
tenzij da em nen SUPER airflow eeft in zn case![]()
Ik haal 50° stressed met mijn A64 3000+ op 2,4 GHZ met stock cooler en GEEN casefans, Als hij een betere cooler heeft met goede casefans en goede case, dan is dat wel goed mogelijk, maar 1.8V is wel heel vind ik ook.

)



11x250=2750 