Archief - WRC 2010

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MegaMentor

Legacy Member
Is goe, alsk die wedstrijd win in de GM verkoop'k de game wel, hou de playseat and koop mij GT5 :p

diknmuis

Legacy Member
^it's mine :p
aan de mensen die wegligging zwak vinden, geef het wat tijd, zelf instellingen veranderen kan al veel schelen, ik koos een andere preset instelling en reed met een heel andere wagen

seurinck

Legacy Member
wel net es getest op de ps3.

tis weer geld uitgespaard voor een game, tis toch nog nie da.
khad er wat meer van verwacht.

nee mij zegt het niet veel.

seurinck

Legacy Member
heb ik gedaan, tis toch nie da.
mss dat ik deze ooit es koop als budget game ofzo.

Xplod

Legacy Member
Gizmo_1987 zei:
Fock die demo is toch wel vet op PS3! Weg met die CM:Dirt rommel, welcome point to point time trials :love:

In de eerste DiRt zaten er anders wel genoeg zulle ... wel minder dan in de echte Colin McRay's van vroehger .. daar had je enkel die p-t-p KP's.
Demo eens downen sie en ga er dan ook mijn gedacht eens over geven.

seurinck

Legacy Member
bwa dirt 1 had idd nog genoeg rally om iemand tevreden te stellen denk ik.
ik heb er toch leuke rally's mee gereden.

dirt 2 was al een hele pak minder.
de enkele rally stages en rallycross konden mij maar tevreden stellen, de rest vond ik nieks.

wrc, zal ook pure rally zijn, maar ik heb het gevoel niet dat ge echte rally aan het rijden zijt. mijne demo ligt er ook al weer af ze.
ik wacht op dirt 3 kijken of daar (hopelijk) terug meer rally in zal zitten.

Xplod

Legacy Member
Ik heb het ondertussen ook effe gespeeld en ik weet niet echt wat ik er moet van vinden ... :sop:
Ik geef ze nog effe het voordeel van de twijfel :ironic:

Eén ding is een feit ... met mijn GT wheel lukt me het dus absoluut niet om deftig een rally-game te spelen.

Gizmo_1987

Legacy Member
Zonder al die hulpjes en damage op heavy is het toch wel fun zkr :p Eén keer van de weg afgeraken en crashen en je wagen is mechanisch fucked :p
Iemand zin in time trial met de fofo RS in france?
Alvast 4.02.36 gereden ;)

Gavin

Legacy Member
Ik krijg mijn linkerpijltje van D-pad niet gebonden aan sturen naar links. Kan iemand dit eens testen of het bij hun wel werkt?

Alles werkt, behalve dit. Vrij essentieel voor mij. :p

Doohie

Legacy Member
Gavin zei:
Ik krijg mijn linkerpijltje van D-pad niet gebonden aan sturen naar links. Kan iemand dit eens testen of het bij hun wel werkt?

Alles werkt, behalve dit. Vrij essentieel voor mij. :p

Het linkerpijltje van de D-pad werkt ook niet bij mij
zowel niet op PC als op PS3...rijden met analoge sticks lijkt mij toch beter.

Gavin

Legacy Member
seurinck zei:
maar ik heb het gevoel niet dat ge echte rally aan het rijden zijt.
Vind ik een goede beschrijving.

Het voelt wat te afgeborsteld en te braaf aan (terwijl de graphics er toch rauw uitzien) om rally te zijn.

Damage is wel fijn en vooral die oude "van punt A naar punt B"-proeven zijn geweldig.

honda dude

Legacy Member
ps3 demo trekt op niks dacht efe dat ik een ps2 game bezig was omg.

waffel

Legacy Member
Zijn die graphics van de demo om ermee te lachen of wat? Je ziet gewoon de sprites laden voor je ogen :D

renaat13

Legacy Member
Ongelooflijk dat er voor dit spel nu al extra content is... Namelijk de groep B wagens. Het belachelijkst van al is dan nog het feit dat je moet betalen voor dit pakket... Ze hadden ze er beter gewoon ingestopt en gezorgd dat hun game deftig afgewerkt was. Het lijkt net een port van de PS2

diknmuis

Legacy Member
renaat13 zei:
Ongelooflijk dat er voor dit spel nu al extra content is... Namelijk de groep B wagens. Het belachelijkst van al is dan nog het feit dat je moet betalen voor dit pakket... Ze hadden ze er beter gewoon ingestopt en gezorgd dat hun game deftig afgewerkt was. Het lijkt net een port van de PS2
de group B wagens zitten normaal in de game, je moet deze unlocken of je kan ze kopen via psn
meerdere games beginnen dit te doen (skate,....)

renaat13

Legacy Member
diknmuis zei:
de group B wagens zitten normaal in de game, je moet deze unlocken of je kan ze kopen via psn
meerdere games beginnen dit te doen (skate,....)

A ok bedankt om dit te verduidelijken dan ;).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan