Archief - WRC 2010

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Goldrusher

Legacy Member
gld_box_wrc2010.jpg


officiële site

release: 8 oktober 2010
genre: racing
dev: Milestone

>>> GameTrailers


Van de makers van SBK en SuperStars V8.
Follow the tyre tracks of the real WRC heroes with a unique career mode progressing you through the ranks to reach the pinnacle of the world's most skilful motorsport. Start by building your own team and entering a regional championship before progressing up the WRC ladder to land a virtual contract with an elite WRC team.

Conquer epic locations in all the conditions that mother nature can throw at you as you take on the Swedish snow, dusty Jordanian desert, Spain’s unpredictable mix of tarmac and gravel and much more.

• all the official licensed cars, drivers and co-drivers from WRC, P-WRC, S-WRC & J-WRC
• 78 different rally stages
• over 550km of varied road conditions
• the 13 countries which host a round of the WRC

image_wrc-13287-1978_0014.jpg


image_wrc-13171-1978_0002.jpg


image_wrc-13808-1978_0006.jpg

koolcast

Legacy Member
Geen fan,ik kijk vooral uit naar motorstorm,die me tot nu toe nu ook niet overtuigt.

Flare'

Legacy Member
koolcast zei:
geen fan,kijk vooral naar motorstorm maar tot nu toe nu niet overtuigt

Het is niet meer van dezelfde makers als Motorstorm ten eerste.
En ten tweede: weet gij wel over wat ge spreekt jongen? WRC op PS2 was hemels goed.

Helaas zit het nu bij een andere studio, en dat zie je er ook aan... Denk niet dat dit een topper gaat worden, grafisch al zeker niet.

Liquid Li0n

Legacy Member
en de wrc teams van dit jaar zijn ook niet zo vet he, door die crisis.
Dan vind ik tegewoordig het IRC nog interessanter

Stancke

Legacy Member
Jammer dat de WRC op geen bal meer trekt in real life, hopelijk niet té realistisch of je moet steeds met Loeb rijden om te winnen =\

daedalus

Legacy Member
ziet er niet al te best uit
saaie omgevingen
hekje en draad van gewapend beton
en de graphics zien er zo op eerste zicht niet al te schitterend uit

ThatsPrettyDope

Legacy Member
Yah heb die omgevingen in de wrc games ook altijd saai gevonden.
Heb wel WRC 03 veel gespeeld indertijd maar nu is de goesting er ook vanaf.

mijas65

Legacy Member
ze gan spijt krigen dat ze er hun tijd hebben ingestoken zeker met gt5 dat er dan ook aankomt ...

Solid Q

Legacy Member
Na al die GT5 filmpjes ziet dit er echt wel slecht uit. Dan heb je nog die arcade-look met die Azteekse piramides rond het parcours, hoe flauw.

Goldrusher

Legacy Member
Dit wordt een game met álle auto's en locaties uit het 2010 WRC-seizoen.

In GT5 is de licentie maar een extraatje en wellicht beperkt tot de auto's.

mijas65

Legacy Member
Goldrusher zei:
Dit wordt een game met álle auto's en locaties uit het 2010 WRC-seizoen.

In GT5 is de licentie maar een extraatje en wellicht beperkt tot de auto's.

darom dat deze rally er beter zou moeten uitzien enzo omdat ze zich maar op 1 punt moeten concentreren ....

wat duidelijk niet het geval is

koolcast

Legacy Member
Flare' zei:
Het is niet meer van dezelfde makers als Motorstorm ten eerste.
En ten tweede: weet gij wel over wat ge spreekt jongen? WRC op PS2 was hemels goed.

Helaas zit het nu bij een andere studio, en dat zie je er ook aan... Denk niet dat dit een topper gaat worden, grafisch al zeker niet.

1)heb ik beweerd dat het van de zelfde makers is als motorstorm?
2)ja ik weet waar ik overspreek,op de ps2 top,maar op ps3...

Goldrusher

Legacy Member
Waar je nu nog op reageert... Uw bericht was trouwens heel onduidelijk. Werk wat aan je punctuatie en je zal veel vaker meteen begrepen worden.

koolcast

Legacy Member
kzal mijn spellingsregels eens bijschaven;)

EDIT : bij deze zal ik het bericht aanpassen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan