Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
diknmuis zei:ik vind de demo allezins beter dan het laatste wrc game (evolved?)
Doohie zei:Bekijk hier een video van een xbox demo op HD1080.
Voor mij zijn die GFX zeer goed.
[YOUTUBE]JxpM9ElLkTU[/YOUTUBE]

fredenevy zei:als hij op een xbox al goed is, dan gaat hij op de playstation 3 subliem zijn![]()
