Archief - WRC 2010

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Goldrusher

Legacy Member
WRC: FIA World Rally Championship Screens for PlayStation 3 at GameSpot

998002_20100806_screen003.jpg

Stancke

Legacy Member
Qua gfx misschien geen topper maar het spreekt mij toch aan om de 1 of andere reden. Denk dat het wel goed zal zitten met de gameplay (hoop ik toch...)

prometheus03

Legacy Member
I love hardcore racing games, dus deze hou ik zeker in de gaten.

dirt zal toch nooit meer richting echte rally evolueren vermoed ik

roque_leader

Legacy Member
Ik weet toen ik een ps2 kreeg met daarbij een demo van wrc. En ik vond het toen een zeer goed spel. Is dit nog altijd zo ?

daedalus

Legacy Member
veel "sliden" zit er precies niet in.
en opspattend water ook niet precies :)
spijtig van het camerastandpunt.
had liever de auto ook gezien om een beter beeld te hebben.
maar ik vrees ervoor
had nochtans zin in een rally game

mijas65

Legacy Member
er was ergens 1 standje op GC en het zag er vreselijk uit gewoon :p

mijas65

Legacy Member
precies alpha versie :s

- geen water splash
- wat een saaie cockpit lol en die stuurbeweging zo schokken :s
- alles gewoon saai

Xplod

Legacy Member
Ik was een beetje aan het uitkijken naar dit game toen ik dat hier allemaal kwam te lezen.
het kan mij ook niet echt bekoren.
Geef mij dan toch maar voorlopig de eerste Dirt als het om pure rally gaat.
Dirt2 heb ik me nooit aangeschaft omwille van het ontbreken van een deftig Rally-deel.

Er zou een nieuwe Dirt aankomen ... hopelijk steken ze er weer véél rally in ;)

Xplod

Legacy Member
Ik ga gewoon wachten op Dirt 3 ... Codemasters heeft me nog nooit teleurgesteld ... op DiRT2 na .... maar dat halen ze in het onderstaand filmpje ook zelf aan of had ik het nu gelezen op een site ofzo ... more Arcade, more american ... deze keer zou er etrug een véél grotere britse invloed in terug te vinden zijn en ..... ook Kenny Block toestanden en dual-screen races :bow:
Man man man .... can't wait :drool:

YouTube - Dirt 3 Interview

hiscore

Legacy Member
Of de gfx nog veel gaan verbeteren... ik betwijfel dat. Beetje footage van gezien en leek heel sterk op de PS2-games van jaren terug. Het is alleszins niet zo'n sterke licentie als Formule 1 van Codemasters lijkt te gaan worden (op verschillende vlakken).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan