ik heb account gemaakt op hyberlobby, ik ontvang de email met mn nickname en paswoord, maar wanneer ik dan in hyperlobby(Pro 3.6.68 BETA) wil inloggen, zegt hem "*wrong username or password ..."
(ik typ nochthans exact het zelvde over als wat in die mail stond)
edit: probleem is al opgelost, forum account was dus nie hetzelvde als een hl account

srry