MilkSjeik
Legacy Member
Ik ben op zoek naar een flightsim aanrader. Hij moet wel (gemakkelijk) te besturen zijn met een keyboard. Plaats voor een joystick heb ik niet, maar ik heb (in lang vervlogen tijden) Jetfighter III ook nog met het keyboard gespeeld. Het is doenbaar, joystick is natuurlijk gemakkelijker maar bij gebrek aan plaats (en aangezien ik een joystick toch nooit gebruik) te besturen zonder.
Ik ben wel een 'noob' op dit gebied, ooit heb ik nog wel flightsims gespeeld, maar de laatste jaren waren dit nu en dan vooral spacesims.
Nu ben ik dus op zoek naar een leuke sim, maar geen spacesim. WOII of meer recent het maakt niet uit.
Wat zijn volgens jullie de leukste flightsims? Welke zijn betere voor beginners? Iemand met keyboard ervaringen?
Ik ben wel een 'noob' op dit gebied, ooit heb ik nog wel flightsims gespeeld, maar de laatste jaren waren dit nu en dan vooral spacesims.
Nu ben ik dus op zoek naar een leuke sim, maar geen spacesim. WOII of meer recent het maakt niet uit.
Wat zijn volgens jullie de leukste flightsims? Welke zijn betere voor beginners? Iemand met keyboard ervaringen?
Niet realistisch genoeg naar mijn mening.
)
, idd saai na nen tijd (volges mij toch)
