Archief - Welke flightsim?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jeelep

Legacy Member
Ik vind IL-2 ook een zalig spel, kheb heel lang die demo gespeeld, online me wa vrienden en da was wel fun (we speelden allemaal met toetsenbord, want zo veel flight sims spelen we nu ook weer nie ;), en da was te doen)
Kga wss Il kopen, maar kvind alleen maar il 2 forgotten battles, en ik weet niet of je deze kunt spelen zonder de originele il, aangezien het een uitbreiding is(en koste maar 6 euro :))... :help:

FuLcRuM

Legacy Member
IL 2 FB is GEEN uitbreiding (waarom maakt iedereen die fout?)

:)

Aces Expensian Pack is een uitbreiding voor Forgotten Battles :)

Koop u IL2 Forgotten Battles en dan Aces Expansion Pack en je bent weer mee :)

Jeelep

Legacy Member
a merci, fck kheb da spel toen nie gekocht omdak dacht dat een expansion was :doh: 6 euro is wel goeje prijs :) :applause:

[Jup]war-ass

Legacy Member
perfecte prijs voor da spel
want tis gewoon zalig goed

S3TH

Legacy Member
*eek* voor 6€ wil ik het ook wel :eek:

Waar was dat als ik vragen mag? :)

Jeelep

Legacy Member
In Gent, kweet naam nie meer van winkel, ma is een klein computerwinkeltje...
maandag gaan mn ouders naar gent, kzal vragen da ze het dan voor me meebrengen :)

SilentSpring

Legacy Member
MilkSjeik zei:
Ik zal een beetje rondvliegen vrij als een vogel, met de nodige opties aan en iedere keer opnieuw proberen landen tot het mij 1 keer lukt :p

Jammer van de handleiding, er staat wel nuttige informatie in, maar het kon veel beter. Ook de nodige keymaps kom ik tekort...
kheb zo ook leren landen met su-27 flanker squadron commander edition. is al ne vree oud spel want draait op ne p1.

MilkSjeik

Legacy Member
Eigen missies maken lukt ook al :) Allé, geen enemies maar gewoon wat opstijgen en rondvliegen :) Landen is nog niet voor direct... Laat ik eerst dat vliegtuig maar een beetje onder controle houden. De screenshots volgen volgende week wel, daar heb ik nu geen tijd meer voor :)

Tah_b00nz0r

Legacy Member
landen = ni van de poes :D tov opstijgen is landen wel heeeeeeeeeeeel pak moeilijker :D mja opstijgen, gaas geve en optrekke :p

wlibaers

Legacy Member
Tah_b00nz0r zei:
landen = ni van de poes :D tov opstijgen is landen wel heeeeeeeeeeeel pak moeilijker :D mja opstijgen, gaas geve en optrekke :p

En gelijk de staart tegen het beton laten schuren :D

Hangt natuurlijk af van het spel en het vliegtuig of dat een risico is...

Jeelep

Legacy Member
straks il 2 FB in mijn bezit :) (hopelijk toch, als em nog nie weg is, er lag nog maar 1...)
kheb wel nog geen joystick, dus int begin zal wa moeilijker vliegen zijn...
welke joystick raden jullie me aan (enige flight sim ervaring is me il 2 demo dus...) en zou ook nie te veel mogen kosten (geen 100 euro ofzo ;)) -->srry dak ed ier vraag, ma kheb geen zin om nieuwe thread te starten...;)

S3TH

Legacy Member
Hier zijn althans al veel threads over d8 ik (joysstickkeuze) maar mijn goesting is:

Thrustmaster Top Gun Afterburner II voor slechts 55€ ofzo :) Prijs/Kwaliteit heerlijke joystick ;)

Boris Barowski

Legacy Member
seth, weet gij soms een online shop waar ik die kan kopen ?
(of een winkel in aalst waar die te krijgen is?)

B.

_Odd_Alien

Legacy Member
Ge kunt uw Afterburner 2 ook gewoon in de Colruyt bestellen (dmv de Collishop ) :woohoo:
Snelle levering etc.

Dat hebbik gedaan, en ik ben der heel tevreden van :applause:

Boris Barowski

Legacy Member
fulcrum, kzal nog zien, maar kzalt onthouden :)
en pak u vriendin mee ;)

B.

PS: thanks, da van de colruyt is wel handig denk ik

Jeelep

Legacy Member
tnx.
Kheb nog een vraag: kun je tracks uit IL 2 omzetten naar .WMA file? en hoe?

FuLcRuM

Legacy Member
Je kan ze niet omzetten maar je moet de track "Capturen".

Dat doe je doormiddel van FRAPS (ik heb dat ;)) die captured naar .avi files ( van 2 GB ofzo :p)

Daarna bewerk je de files met Windows Movie Maker en je saved ze als .wmv's (40 mb per 10 minuten ofzo :))

Als je wil stuur ik je eens een voorbeeldje door :)

Greetz!

S3TH

Legacy Member
Boris Barowski zei:
seth, weet gij soms een online shop waar ik die kan kopen ?
(of een winkel in aalst waar die te krijgen is?)

B.

Als ge ergens van Limburg zijt kunt ge 'em hier kunnen halen ;)

Jeelep

Legacy Member
@ fulcrum: a ok, zoals in call of duty dus wss... stuur maar je voorbeeldje door :) -> [email protected] (liefst van il 2 ;)) hehe

edit: hoe maak je eigenlik zelf skins voor je planes? :love:
:help:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan