Jeelep
Legacy Member
Ik vind IL-2 ook een zalig spel, kheb heel lang die demo gespeeld, online me wa vrienden en da was wel fun (we speelden allemaal met toetsenbord, want zo veel flight sims spelen we nu ook weer nie
, en da was te doen)
Kga wss Il kopen, maar kvind alleen maar il 2 forgotten battles, en ik weet niet of je deze kunt spelen zonder de originele il, aangezien het een uitbreiding is(en koste maar 6 euro
)... 
, en da was te doen)Kga wss Il kopen, maar kvind alleen maar il 2 forgotten battles, en ik weet niet of je deze kunt spelen zonder de originele il, aangezien het een uitbreiding is(en koste maar 6 euro
)... 


tov opstijgen is landen wel heeeeeeeeeeeel pak moeilijker 