Archief - Wat speel je op het moment?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Dustar

Legacy Member
Nog steeds Starcraft ( PC ). Ik denk aan één van de laatste missies ondertussen, maar nu begint het wel moeilijker te worden.

Shuura

Legacy Member
Claudio VO zei:
ik heb een week of 2 geleden een Atari 2600 Jr. op de kop weten te tikken " TOK" :p
God, ik heb daar ook zin in jong! Nooit een Atari gehad, wel heel wat op gespeeld midden jaren '80.

Enjoy bro!

craisin

Legacy Member
Voorbije dagen The Neverhood uitgespeeld; was mn eerste keer en 1 van de laatst overblijvende point & clickers die ik nog ooit wou spelen. Enorm grappig, en leuke puzzels. Topper!
Hopen dat Armikrog. genoeg backers krijgt...

Dustar

Legacy Member
Zojuist Starcraft uitgespeeld, zonder gebruik van cheatcodes. Waren toch nog meer missies dan ik dacht.
Nu de expansion set Brood Wars eens installeren.

Bargo

Legacy Member
barbapapa zei:
Voorbije dagen The Neverhood uitgespeeld; was mn eerste keer en 1 van de laatst overblijvende point & clickers die ik nog ooit wou spelen. Enorm grappig, en leuke puzzels. Topper!
Hopen dat Armikrog. genoeg backers krijgt...

Yep...hoop het ook... want het zou zonde zijn moesten ze het niet halen. Heb mij destijds ook enorm geamuseerd met The Neverhood. Dus mensen die graag de developers van Armikrog een handje willen helpen: check it out!

KillingRaptor

Legacy Member
Paar dagen terug The Legend of Zelda: Oracle of Seasons uitgespeeld via 3DS Virtual Console.
Ben nu met een game bezig die deels retro is... Killzone maar dan de HD versie op PS3.

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Mij nog eens achter de N64 gezet om wat classics uit te spelen die ik vroeger nooit had :D

Vandaag Yoshi's Story & Kirby 64 uitgespeeld... kga mij sebiet of morgen eens achter Jet For Gemini zetten ook.

Yuri

Legacy Member
PinkyNTheBrain zei:
Mij nog eens achter de N64 gezet om wat classics uit te spelen die ik vroeger nooit had :D

Vandaag Yoshi's Story & Kirby 64 uitgespeeld... kga mij sebiet of morgen eens achter Jet For Gemini zetten ook.

\o_o/ N64, die games waren de max. :D

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Jup :D en tis toch nie jet force geworden maar Conker's Bad Fur Day ^^ ik heb die nooit volledig uitgespeeld... kga er nu eens opnieuw aan beginnen. Kweet nog da ik daar hard mee heb moeten lachen vroeger :p

nervevar

Legacy Member
N64 'Quake' begonnen. Level 3 vind ik nu al keihard op de normal settings, ben benieuwd of ik de 25 zal halen

Yuri

Legacy Member
PinkyNTheBrain zei:
Jup :D en tis toch nie jet force geworden maar Conker's Bad Fur Day ^^ ik heb die nooit volledig uitgespeeld... kga er nu eens opnieuw aan beginnen. Kweet nog da ik daar hard mee heb moeten lachen vroeger :p

Die heb ik zeker 3 maal uitgespeeld. :D

De humor zal wss nu minder zijn wss. :)

Yuri

Legacy Member
PinkyNTheBrain zei:
Blijft een grappig spel hoor :p

N64 is aangesloten, maar de 3DS neemt jammer genoeg al veel tijd in beslag. Maar ooit speel ik die games nog eens terug...

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Veel GBA laatste tijd

DK King of swing en mario vs DK recent uitgespeeld, mij nu achter mario & luigi superstar saga eens gezet :D

KillingRaptor

Legacy Member
Deze week Half-Life 2 uitgespeeld via Steam, ga volgende week ofzo met de Episodes beginnen ervan.

Golden

Legacy Member
ik wou gta san andreas spelen tot ik wist dat ik weeral iets heb kwijtgespeeld

GETHEZ

Legacy Member
gisteren eindelijk eens wat games gespeeld op m'n "nieuwe" SNES...

plok was in het duits... :(
international super stars soccer deluxe : heeft wel veel potentieel als voetbalgame... kan fifa nog wat van leren... :p

boogje over de speler en omhalen e.d. ...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan