Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ringo zei:ISS is dacht ik de voorloper van PES.
Karry98 zei:Klopt helemaal. Aaaah, waar is de tijd van de geweldige voetbalgames... Straks nog maar eens PES 3 in mijn PS2 steken, wat een game is dat!

vidiot zei:Castle of Illusion remake op XBLA, en ik vind het heel plezant! 't Ziet er ook grafisch prachtig uit.
Black Knight Sword van Suda51 vind ik trouwens ook een aanrader voor retro-liefhebbers. Alles van Suda51 eigenlijk.![]()
junglist_clint zei:secret of monkey island eigenlijk nog nooit gespeeld. Is hij goed?


Middenin de lucht kan je nog op eender welk moment een aanval lanceren ipv te wachten op het éne moment waarop je dat kan doen in vele andere beat 'em ups. Ook wanneer je tegenstander een superaanval lanceert heb je nog de tijd om in slow motion die te ontwijken. Door de snelheid van het spel kan je je best goed afstemmen op wat de tegenstander doet om bvb te blocken, counteren of uit de weg te gaan. Eindelijk nog eens een beat 'em up waar alles voornamelijk van je timing afhangt ipv het spammen van vanbuitengeleerde knoppencombinaties. Dit wordt fun! 