Archief - Wat speel je op het moment?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

KillingRaptor

Legacy Member
Gisteren Crash Bandicoot 3 Warped uitgespeeld, die game is veel korter dan ik had verwacht. Wel heel tof!

cooLopke

Legacy Member
Nice, k heb een maand geleden crash bandicoot 2 uitgespeeld. Dat blijven toch top spellen. Ik wou 1 nog eens spelen, omdat dat de moeilijkste is, ma mijn cd is stuk :(

KillingRaptor

Legacy Member
De eerste Crash Bandicoot vind ik het minste door het savesysteem... Het is omslachtig vind ik, maak dan de keuze om er een gewoon in te steken of geen.

Karry98

Legacy Member
Ringo zei:
ISS is dacht ik de voorloper van PES.

Klopt helemaal. Aaaah, waar is de tijd van de geweldige voetbalgames... Straks nog maar eens PES 3 in mijn PS2 steken, wat een game is dat!

Marchena

Legacy Member
Karry98 zei:
Klopt helemaal. Aaaah, waar is de tijd van de geweldige voetbalgames... Straks nog maar eens PES 3 in mijn PS2 steken, wat een game is dat!

Red Card Soccer! Hilarisch!! :rofl:

nervevar

Legacy Member
Jewel master voor de megadrive. Toch de hardste die ik al mogen spelen heb op die console, geraak nog niet over stage 2 :s

vidiot

Legacy Member
Castle of Illusion remake op XBLA, en ik vind het heel plezant! 't Ziet er ook grafisch prachtig uit.
Black Knight Sword van Suda51 vind ik trouwens ook een aanrader voor retro-liefhebbers. Alles van Suda51 eigenlijk. :-)

KillingRaptor

Legacy Member
vidiot zei:
Castle of Illusion remake op XBLA, en ik vind het heel plezant! 't Ziet er ook grafisch prachtig uit.
Black Knight Sword van Suda51 vind ik trouwens ook een aanrader voor retro-liefhebbers. Alles van Suda51 eigenlijk. :-)

Heb de demo gespeeld van beide, inderdaad goede games! En Castle of Illusion ziet er inderdaad super uit!

Anoniem11

Legacy Member
vandaag begonnen me castlevania op de nes,hilarisch wel da geluid,als ge dan ziet waar we nu me de technologie staan,indrukwekkend eigenlijk.
na castlevania ga ik gauntlet 2 spelen.

KillingRaptor

Legacy Member
Teenage Mutant Ninja Turtles op GBA aan het spelen, coole game! Momenteel al drie story lines gedaan, enkel nog die van Leonardo te gaan.

Dustar

Legacy Member
Ben met Starcraft op een vrij moeilijke level gestoten en wilde eens wat anders doen... daarmee een gouwe ouwe uit de kast gehaald: Secret of Monkey Island ( originele versie ) :-)

junglist_clint

Legacy Member
secret of monkey island eigenlijk nog nooit gespeeld :). Is hij goed?

Dustar

Legacy Member
junglist_clint zei:
secret of monkey island eigenlijk nog nooit gespeeld :). Is hij goed?

Als je graag adventures speelt: one of the best :-)
Het tweede deel vond ik persoonlijk het beste. Denk dat ik wel eens ga kijken voor de special edition, is een remake van de eerste twee delen; zelfde verhaal, maar de graphics zijn bij de tijd gebracht.

KillingRaptor

Legacy Member
En Teenage Mutant Ninja Turtles op GBA is uitgespeeld. Hij is cool maar wel kort.

Marchena

Legacy Member
Gisteren avondje 'The lucky dime Caper starring Donald Duck'...
Ga dat toch nog eens proberen uit te spelen... Daarna Asterix & Obélix!

fre306

Legacy Member
ik ben bezig met boulder dash,gun smoke en probotector 2 op de nes , en op de megadrive jungle strike

Psyt3k

Legacy Member
Ik ben Rival Schools op ps1 aan het spelen. Kheb die deze week pas gekocht. Vroeger heb ik de demo die bij OPM zat veel gespeeld en ik vond dan al dat dit een goeie game was. Ik ben er niet bedrogen bij uitgekomen, dit is een van de beste beat 'em ups op ps1 als je het mij vraagt :) Middenin de lucht kan je nog op eender welk moment een aanval lanceren ipv te wachten op het éne moment waarop je dat kan doen in vele andere beat 'em ups. Ook wanneer je tegenstander een superaanval lanceert heb je nog de tijd om in slow motion die te ontwijken. Door de snelheid van het spel kan je je best goed afstemmen op wat de tegenstander doet om bvb te blocken, counteren of uit de weg te gaan. Eindelijk nog eens een beat 'em up waar alles voornamelijk van je timing afhangt ipv het spammen van vanbuitengeleerde knoppencombinaties. Dit wordt fun! :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan