Archief - Wat speel je op het moment?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Shuura

Legacy Member
Deze week 'red hot' in de cartridge bay van m'n Megadrive:

- Street Fighter Championship Edition
- Bio Hazard Battle
- Ren and Stimpy: Stimpy's Invention (co-op met m'n 7-jarige :))

Nirron

Legacy Member
Speelde vroeger graag The Ren & Stimpy Show: Veediots!
Kom ze spijtig nooit tegen op rommelmarkten :(

KillingRaptor

Legacy Member
Sly 3 deze namiddag uitgespeeld op PS2, klaar voor Thieves in Time dus. Deze was voorlopig toch wel m'n favoriet uit de reeks!

nervevar

Legacy Member
Crash bandicoot warped voor de psx, eerste keer dat ik een crash spel speel en het is best wel een pareltje moet ik zeggen! Is een spel waar ik zeker van geniet

mazonemayu

Legacy Member
Maken X, en ik heb juist iets grappigs in de game gevonden (zie hieronder)

hoe dikwijls komt ge nu zoiets tegen in n game ;)

DSC06238_zpsc3528ec8.jpg

Dustar

Legacy Member
Momenteel de volledige reeks van "The X-Files" aan het bekijken.
Omdat ik dan toch al een beetje in die sfeer zit ook maar begonnen aan The X-Files Game ( 1998 ) :-)

Dustar

Legacy Member
The X-Files Game is sneller uitgespeeld dan dat ik de serie kan bekijken ( niet moeilijk, met 202 afleveringen ;-) ). Ik herinner me dat ik het indertijd maar niets vond en nooit echt gespeeld heb, maar nu moet ik toch toegeven dat het misschien geen topper is, maar toch ook zeker geen vreselijk slecht spel.
Ondertussen alweer enkele dagen bezig met Knights & Merchants ( ook van 1998 ). Geen slecht spel, maar had er wel iets meer van verwacht.

Murugan

Legacy Member
Ik ben begonnen met Monkey Island 3 maar het kan me (nog niet) echt bekoren.
De graphics en interface liggen me niet zo. Heb dat bv ook met de overgan van Space Quest 3 naar 4 of Police Quest 2 naar 3.

Dustar

Legacy Member
Murugan zei:
Ik ben begonnen met Monkey Island 3 maar het kan me (nog niet) echt bekoren.
De graphics en interface liggen me niet zo. Heb dat bv ook met de overgan van Space Quest 3 naar 4 of Police Quest 2 naar 3.

Had ik indertijd ook. MI1 en MI2 heb ik indertijd uitgespeeld, maar MI3 en MI4 nooit. Hoewel ik dat nog wel wil goed maken :-)

Ondertussen Knights & Merchants aan de kant gelegd en begonnen met Starcraft.

KillingRaptor

Legacy Member
Ik was begonnen met The Witcher (wat eigenlijk niet echt retro is) maar het heeft nog maar eens bewezen dat ik echt geen liefhebber ben van westerse RPG's...

Nu begonnen met T'ai Fu: Wrath of the Tiger op PlayStation, coole game!

Murugan

Legacy Member
Gisteren eens Blood Money geprobeerd op mijn Amiga.
En het is waar wat ze zeggen: dat spel is frustrerend moeilijk!!!!!!!
Geraak amper 3 screens verder maar denk dat mijn joystick de up-movement niet goed meer pakt.

KillingRaptor

Legacy Member
En T'ai Fu is uitgespeeld, erg coole game! Niet al te lang, niet heel erg moeilijk maar het spel heeft een lastige eindbaas. Heeft me een paar continues gekost die.

vidiot

Legacy Member
Murugan zei:
Yup, was een van mijn eerste games op mijn 8088 met Hercules monochrome (zwart/oranje lol).

En bij ons was het ne Philips NMS 9100, ook met amber scherm. Alley Cat zijn echt goede herinneringen, de magazines met 5 1/4" diskettes bij, dat aan de praat krijgen... Dig Dug was ook zo een. :p
In die Philips ook mn eerste Soundblaster gestoken, 12.500 BEF. Operation Wolf klonk nooit zo goed.

Shuura

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Ik was begonnen met The Witcher (wat eigenlijk niet echt retro is) maar het heeft nog maar eens bewezen dat ik echt geen liefhebber ben van westerse RPG's...

Nu begonnen met T'ai Fu: Wrath of the Tiger op PlayStation, coole game!
Idem hier, ook het tweede deel kon me niet bekoren. Skyrim ook niet lang gespeeld overigens. Het is allemaal nogal kleur-, leven- en humorloos ondanks die graphics... Toch maar effe starten met Skyward Sword, ligt hier al veel te lang op een torentje games die moeten gespeeld worden ;-).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan