Ringo
Legacy Member
CHTboy zei:Op dit ogenblik bezig met Eternal Darkness: Sanity's Requiem.
Nice! Laat vooral uw sanity meter zakken, dan wordt het spel nog beter

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
CHTboy zei:Op dit ogenblik bezig met Eternal Darkness: Sanity's Requiem.

Murugan zei:Ik ben begonnen met Monkey Island 3 maar het kan me (nog niet) echt bekoren.
De graphics en interface liggen me niet zo. Heb dat bv ook met de overgan van Space Quest 3 naar 4 of Police Quest 2 naar 3.

Espe zei:Gisteren nog es Alleycat gespeeld: Alley Cat « XTDOS | Play Classic DOS Games Online
Nostalgie alom.
Murugan zei:Yup, was een van mijn eerste games op mijn 8088 met Hercules monochrome (zwart/oranje lol).

Idem hier, ook het tweede deel kon me niet bekoren. Skyrim ook niet lang gespeeld overigens. Het is allemaal nogal kleur-, leven- en humorloos ondanks die graphics... Toch maar effe starten met Skyward Sword, ligt hier al veel te lang op een torentje games die moeten gespeeld worden ;-).KillingRaptor zei:Ik was begonnen met The Witcher (wat eigenlijk niet echt retro is) maar het heeft nog maar eens bewezen dat ik echt geen liefhebber ben van westerse RPG's...
Nu begonnen met T'ai Fu: Wrath of the Tiger op PlayStation, coole game!