Archief - Wat speel je op het moment?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Psyt3k

Legacy Member
Yuri zei:
Weet wel niet of ik nog de PS3 versie zou halen nu...
Kdenk dat beide games identiek zijn kwa gameplay, enkel de graphics zullen wat improved zijn. Dus als je de PS2 versie al gespeeld hebt zou ik dat niet doen ;)

Murugan

Legacy Member
Dustar zei:
Is dat op PC? Naam zegt me wel iets, maar heb het nooit gespeeld.

Is op PC maar mssch ook op andere platforms.
Het is een isometrische 3rd person shooter. De controls moet je toch wel gewoon worden maar eenmaal je die onder de knie hebt is het gewoon een zalige reeks om te spelen.
Ben nu aan de 2e bezig omdat de eerste via Dosbox iets lastiger is om werkend te krijgen.

Dustar

Legacy Member
Je kan het ook op de real thing spelen, nu heb je toch enkele retro pc's om ze op te installeren :-)

Murugan zei:
Is op PC maar mssch ook op andere platforms.
Het is een isometrische 3rd person shooter. De controls moet je toch wel gewoon worden maar eenmaal je die onder de knie hebt is het gewoon een zalige reeks om te spelen.
Ben nu aan de 2e bezig omdat de eerste via Dosbox iets lastiger is om werkend te krijgen.

Murugan

Legacy Member
Dustar zei:
Je kan het ook op de real thing spelen, nu heb je toch enkele retro pc's om ze op te installeren :-)

Het zal maar voor deze zomer zijn he Dustar ;) Eerst mijn Atari ST, dan mijn P1-133 en dan de rest.
Nu is het nog wat te koud op de zolder.

Yuri

Legacy Member
Psyt3k zei:
Kdenk dat beide games identiek zijn kwa gameplay, enkel de graphics zullen wat improved zijn. Dus als je de PS2 versie al gespeeld hebt zou ik dat niet doen ;)

Ja, awel, zit mij dat ook te bedenken...

MagolFromHell

Legacy Member
Ben bezig met discworld 1..................OMFG niet te doen zonder een walkthrough. Totaal gestoorde moeilijkheidsgraad :p

Yuri

Legacy Member
Stuntman is, buiten drie awards en 5 stunt constructer levels, volledig uit met 5 sterren. :p Die stunt constructor levels doe ik er wel eens tussendoor... Was een heel gemakkelijk spel.

Nu bezig met SNK Arcade Classics vol 1 op psp. Zalig gewoon. :D

sluysen

Legacy Member
Bah stuntman. Vond dat geen leuke game, en toch wel moeilijk. Heb het als 14 jarig ventje gehad en snel terug verkocht ook

Verstuurd van mijn Blade met Tapatalk

Yuri

Legacy Member
sluysen zei:
Bah stuntman. Vond dat geen leuke game, en toch wel moeilijk. Heb het als 14 jarig ventje gehad en snel terug verkocht ook

Verstuurd van mijn Blade met Tapatalk

Bwa, vond dat nogal leuk die opdrachtjes doen. :p Maar was rap uit... :sad:

Nu begonnen aan GTAIII. De nostalgie. :p Intussen de odd job van taxi's gedaan. Straks de rest nog eens doen en hunten op hidden packages, rampages en unique jumps. :D

KillingRaptor

Legacy Member
Wonder Boy: The Dragon's Trap op Game Gear, goeie port van de Master System game welke nog altijd één van m'n favorieten is!

KillingRaptor

Legacy Member
Wonder Boy op Game Gear alweer tijdje uitgespeeld, en Legend of Illusion ook. :p
Ben nu bezig met Panzer Dragoon Orta op Xbox, eindelijk eens spelen zonder dat hij vastloopt op een bepaald punt! Lang leve original Xbox console. :lol:

Pyrox

Legacy Member
xbox is eigenlijk een doodnormale pentium 3 computer hoor, heb er stuk of 10 staan zonder problemen aan :)

KillingRaptor

Legacy Member
Pyrox zei:
xbox is eigenlijk een doodnormale pentium 3 computer hoor, heb er stuk of 10 staan zonder problemen aan :)

Bedoelde vooral dat Xbox 360 vaak Xbox games buggy afspeelt, Panzer Dragoon freezed na het derde level zelfs.

Yuri

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Wonder Boy op Game Gear alweer tijdje uitgespeeld, en Legend of Illusion ook. :p
Ben nu bezig met Panzer Dragoon Orta op Xbox, eindelijk eens spelen zonder dat hij vastloopt op een bepaald punt! Lang leve original Xbox console. :lol:

Die mickey mouse games op game gear zijn de max. :D

Yuri

Legacy Member
GTAIII is ook 100% finished. En nu even No One Can Stop Mr. Domino spelen. Zalig gewoon. :D

not2secure4u

Legacy Member
Bezig met Crash Bandicoot 1 atm :p. Spel uitgespeeld, nu proberen alle gems te verzamelen. Echt wel retemoeilijk :D
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan