Archief - Wat speel je op het moment?

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

BLPGRN

Legacy Member
MagolFromHell zei:
Gewoon gemberpillen. (Antimetil) gewoon bij de apotheker. 100% natuurlijk.
30Min voor het spelen innemen en je kan gamen :)

Bedankt voor de tip. Vroeger werd ik altijd misselijk toen ik tetris op de gameboy speelde, maar ik was zo verslaafd aan dat spel dat ik maar bleef doorgaan tot ik vlekken voor mijn ogen zag :p

Nickjeuh

Legacy Member
Er is recent een vertaling voor Tales of Phantasia op PS1 uitgekomen die tiental jaar in ontwikkeling is geweest. Gaf mij een excuus om het nog eens te spelen want laatste keer dat ik het speelde was op super nintendo. :unsure:

Respect voor die mannen om te blijven doorzetten :p, spel was al officieel vertaald naar GBA en er bestond eigenlijk al fan-vertaling voor PS1 maar ze zijn de extra mile gegaan en hebben hacks en weet ik veel wat gedaan om subtitles toe te voegen aan strijdkreten en skits onder andere.

s_kaiba

Legacy Member
Niet echt een topgame, aar ben eindelijkeens terug begonnen met aladdin te spelen op de MD.
Is echt een leuk gevoel deze terug in mijn consolete zen zitten.

Was inmijn jongere jaren één van mijn favo Sega games :)

LouGarou

Legacy Member
DmC Devil May Cry, toch wel een geslaagde reboot van de reeks :)
(niet retro, maar aangezien de eerste DmC toch al sinds de launch van de PS2 dateert :p)

Dustar

Legacy Member
Zojuist Sam & Max hit the Road ( PC ) uitgespeeld.
Ondertussen was het ongeveer 17 jaar geleden dat ik het nog gespeeld had en heb het altijd één van de mindere LucasArts adventures gevonden, maar daar ben ik nu toch vanaf gegaan.
Misschien niet zo'n topper als DOT of de MI serie, maar toch een leuk spel.

redostrike

Legacy Member
Niet echt retro maar ben gisteren begonnen met het spelen van Pandora's Tower op de Wii. Tot hiertoe nog niet echt lang en ver geraakt maar het boeit me wel.

Riki zei:
Onlangs Luigi's Mansion en Pokémon Sapphire uitgespeeld, nu bezig aan The Minish Cap :).

Luigi's Mansion staat ook nog op mijn to do lijst wil hem zeker spelen voordat ik de nieuwe op 3ds ga halen. Ooit wel aan begonnen maar nooit uitgespeeld. Ik denk zelf dat ik hem al 2 keer gestart ben maar telkens een andere game tussen gekomen.

WarBlade

Legacy Member
Ik weet niet goed wat te spelen de laatste tijd... Ben net zonder werk gevallen en heb tussen de sollicitaties wel wat tijd, maar ik zou begot niet weten wat te spelen... Zoveel games en toch nog dit "luxeprobleem"... :lol:

Karry98

Legacy Member
Als pauze tijdens het studeren met ik net begonnen met Double Dragon op mijn nieuwe nes :). Best een vermakelijk spel moet ik zeggen.

Shuura

Legacy Member
Momenteel Mechassault 2 Lone Wolf (Xbox) en God of War 1 (PS2). De laatste toch maar eens proberen uit te spelen (shame).

KillingRaptor

Legacy Member
De afgelopen twee dagen nog even Mighty Morphin Power Rangers: The Movie en Street Fighter II': Special Champion Edition uitgespeeld, beide op Mega Drive. De hard mode van Power Rangers is zeker niet zo moeilijk, maar één credit verloren in de game. Street Fighter speelt echt super op Mega Drive met 6 button controller, veel beter dan op SNES moet ik toegeven. Heb hem op de standaard moeilijkheidsgraad uitgespeeld zonder al te veel problemen, bij Bison maar 1 continue moeten gebruiken dus valt zeer goed mee.

TOMMYGUN

Legacy Member
King's Field (King's Field 2 in Japan) voor de PS1.
Van dezelfde makers van Dark Souls en dat merk je.
Moeilijke RPG met weinig verhaal maar toch veel immersie.
Zeer sfeervol als je de de 3D-graphics anno 1995 kan negeren.

Claudio VO

Legacy Member
gisteren eens FF IV opgezet , om het toch maar ne keer te ondervinden hoe "leuk" FF wel is :p
niet dus !!!
na 5 min. kreeg ik enorm harde neigingen om da spel tegen de muur te kwakken.
this dus off. niks voor mij :x

KillingRaptor

Legacy Member
Claudio VO zei:
gisteren eens FF IV opgezet , om het toch maar ne keer te ondervinden hoe "leuk" FF wel is :p
niet dus !!!
na 5 min. kreeg ik enorm harde neigingen om da spel tegen de muur te kwakken.
this dus off. niks voor mij :x

Na 5 minuten ben je nog niet eens begonnen met de game in de FF reeks, dus misschien iets meer geduld hebben? :p

Claudio VO

Legacy Member
KillingRaptor zei:
Na 5 minuten ben je nog niet eens begonnen met de game in de FF reeks, dus misschien iets meer geduld hebben? :p

uw opmerking , maakt mijn argument als maar sterker :p . was mogelijks wat langer , enige wat iets leuk was . is de intro en de soundtrack :)

kheb indd. géén geduld. bij mij moet een spel direct m'n aandacht hebben .

PinkyNTheBrain

Legacy Member
Ik heb FF IV op de DS uitgespeeld, ik vond da toch een cool spel. Overigens ook de enige FF die ik volledig heb uitgespeeld :p

(als nintendo fan heb ik er ook maar 2 gespeeld ofzo... 4 & 10 :'))

Dr. Retro

Legacy Member
ben vandaag begonnen met Assassin's Creed III om het even aan mijn broer te laten zien en ook Motorstorm Apocalypse
daarnaast probeer ik nog Catharine uit te spelen ^^

Karry98

Legacy Member
Ik ben net begonnen met Burnout 3 Takedown op Xbox, het blijft echt een topper van formaat. Pure Fun! Nu twijfel ik met welke game ik ga beginnen, op Xbox zijn er namelijk heel wat toppers die ik nog nooit heb gespeeld: Splinter Cell, Fable, Star Wars KOTOR,... So many games... :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan